Metoda projektu cz. 3

  • Producent: EDUEXPERT
  • Kod producenta: 978-83-943621-5-7
  • Czas realizacji: 1-3 dni
  • 699,00 zł

    665,00 zł z VAT

    OSZCZĘDZASZ 34,00 zł !

  • Cena produktu z transportem od: 665,00 zł z VAT – Paczkomat InPost (transport gratis)

    Cena produktu z transportem od:
    665,00 zł z VAT – Paczkomat InPost (transport gratis)
Dodaj do mojej listy

 

Metoda Projektu III został stworzony dla uczniów i nauczycieli w klasach edukacji wczesnoszkolnej. Za pomocą programu możliwe jest prowadzenie 4 zróżnicowanych tematycznie projektów.

Główne informacje:

  • Wersja językowa: polska
  • Ilość stanowisk: otwarta na placówkę
  • Typ licencji: edukacyjna
  • Ważność licencji: 1 rok

Za pomocą aplikacji możliwa jest praca metodą projektu również z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Umożliwia ona prowadzenie 4 projektów związanych z:

  • Iluzją - dzieci poznają czym są złudzenia optyczne oraz na czym polega zawód iluzjonisty
  • Geografią - poruszone zostaną tematy z językami, kulturą i podróżami
  • Kosmosem - uczniowie poznają m.in. dokonania Mikołaja Kopernika
  • Transport - dzieci poznają charakterystykę różnych środków transportu

Metoda projektu III Dzięki różnorodnym ćwiczeniom i bogatej obudowie dydaktycznej nauczyciel może prowadzić lekcje zgodnie z założeniami podstawy programowej. Może on również uatrakcyjnić lekcje poprzez wykorzystanie kart pracy i dostępnych w programie scenariuszy zajęć. Część z dostępnych ćwiczeń pozwala na naukę języka angielskiego.
Użytkownik może skorzystać z plansz interaktywnych zawierających różnego rodzaju quizy, krzyżówki oraz gry. Dzięki dostępnym filmom możliwe jest wprowadzenie w zagadnienia poruszane w aplikacji i zaznajomienie z danym tematem. Aplikacja współpracuje z tablicami interaktywnymi, a elementy zostały rozmieszczone w taki sposób, by dziecko miało je w swoim zasięgu i nie musiało angażować nauczyciela do wykonywania czynności. Tego typu rzeczy przekładają się na intuicyjność i łatwość pracy. Aby rozpocząć pracę nie trzeba studiować instrukcji, każdy powinien poradzić sobie z obsługą programu.

Grafiki i ilustracje są wysokiej jakości. Dzięki temu, że w większości przedstawiają rzeczywiste obrazy dzieci łatwiej je przyswajają i utożsamiają z rzeczami spotykanymi na co dzień. Na łatwość przyswajania zadań do wykonania wpływa również to, że polecenia występują w dwóch formach: tekstowej oraz czytanej przez lektora.

Metoda projektu III

Główne cechy Metoda projektu III:

  • Możliwość prowadzenia 4 projektów (iluzja, geografia, kosmos, transport)
  • Wersja online z możliwością pobrania materiałów na pendrive
  • Możliwość pracy z dziećmi ze SPE
  • 33 scenariusze zabaw i lekcji
  • 33 karty pracy (do wydruku)

Dzięki aplikacji dzieci uczą się pracy w grupie i wypracowania wspólnego rozwiązania zadania. Zaletą tego typu rozwiązywania zadań jest rozwijanie u dzieci kreatywności, pamięci, koncentracji oraz logicznego myślenia - umiejętności bardzo potrzebnych w codziennym życiu. Metoda projektu III

Zawartość Metoda projektu III:

  • Kod dostępu do programu
  • Licencja roczna na dany produkt na całą szkołę
  • Pendrive do wgrania wersji offline, z której można korzystać bezterminowo
  • Przewodnik po programie
  • Diagnoza uczniów umożliwiająca ocenę kompetencji uczniów
  • Naklejka do pokoju nauczycielskiego z loginem i hasłem

 

Sprawdź inne pomoce dydaktyczne dla klasy 1-3 i klasy 4-8.

Bezpłatna dostawa i ubezpieczenie przesyłki

Bezpłatna dostawa i ubezpieczenie przesyłki

Kupujesz bezpiecznie w sprawdzonym sklepie

Kupujesz bezpiecznie w sprawdzonym sklepie

Możliwość negocjacji ceny przy większych zamówieniach

Możliwość negocjacji ceny przy większych zamówieniach
Mimo dołożenia wszelkich możliwych starań nie możemy zagwarantować, że publikowane opisy nie zawierają uchybień lub błędów. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o kontakt z handlowcem.
Niniejszy opis podlega ochronie w myśl Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabrania się kopiowania, rozpowszechniania, publikowania bez zgody właściciela.
Ikony pochodzą ze strony https://www.flaticon.com/
  • Ponad 20 lat na rynku

  • tylko legalneoprogramowanie

  • szybkie dostawy

  • możliwość negocjacji cen

  • Bezpieczne zakupy

  • Profesjonalnedoradztwo

  • Przejrzyste zakupy

Na blogu

Gry zręcznościowe w terapii pedagogicznej – przykłady zabaw

Gry zręcznościowe w terapii pedagogicznej – przykłady zabaw

18-11-2022
Jeśli jeszcze nie wykorzystujesz potencjału gier zręcznościowych w terapii pedagogicznej, to pora to zmienić! Jak wykorzystać gry zręcznościowe w terapii pedagogicznej? Sprawdź nasze propozycje zabaw i ćwiczeń z wykorzystaniem kilku popularnych gier.

więcej

Pomysły na zabawy terapeutyczne i edukacyjne z wykorzystaniem klamerek

Pomysły na zabawy terapeutyczne i edukacyjne z wykorzystaniem klamerek

20-10-2022
Klamerki to niezwykle praktyczne produkty, które można wykorzystać do niezliczonej ilości zabaw terapeutycznych i edukacyjnych, podczas których dziecko rozwinie szereg umiejętności i kompetencji.

więcej

Sala Doświadczania Świata – wielozmysłowa terapia

Sala Doświadczania Świata – wielozmysłowa terapia

14-10-2022
Wielozmysłowe doświadczanie świata to istotny element w terapii zaburzeń. Zobacz w jakich miejscach sprawdzi się Sala Doświadczania Świata; do czego można ją wykorzystać oraz co wziąć pod uwagę przy jej tworzeniu?

więcej