Skill Builders! Figurki Maluchy - nauka kolorów/nauka liczenia + KARTY PRACY - OUTLET

  • Obserwuj produkt:
  • Producent: LEARNING RESOURCES
  • Kod producenta: 765023010602

  • Historia ceny
    Najniższa cena 30 dni przed obniżką: 79,00 zł brutto
  • Czas realizacji: Wysyłka w 24 godziny
  • 99,00 zł

    69,00 zł z VAT

    CENA KATALOGOWA: 99,00 zł
    OSZCZĘDZASZ: 30,00 zł !

  • Cena produktu z transportem od: 84,90 zł z VAT – Paczkomat InPost<br/>Bezpłatny transport już od 200,00 zł

    Cena produktu z transportem od:
    84,90 zł z VAT – Paczkomat InPost
    Bezpłatny transport już od 200,00 zł

 

OSTATNIE SZTUKI 

 

Dla kogo?

Skill Builders! Figurki Maluchy – nauka kolorów/nauka liczenia to zabawka przeznaczona dla dzieci w młodszym wieku szkolnym, w wieku przedszkolnym oraz nieco młodszych.

Zestaw stworzony został przede wszystkim w celu nauki liczenia. Dziecko może przeliczać zarówno dołączone do zestawu figurki, jak i elementy znajdujące się na kartach. Przy pomocy kart oraz nadruków na ubrankach figurek dziecko utrwala wygląd cyfr. Zabawka znajdzie również zastosowanie podczas nauki nazywania i rozróżniania kolorów. Produkt rozwija percepcję wzrokową oraz spostrzegawczość dziecka.

Figurki można ze sobą porównywać, łączyć w pary oraz tworzyć małe zbiory. Elementy zestawu można wykorzystać także podczas omawiania różnego rodzaju tematów z zakresu edukacji społecznej. Wchodzące w skład zestawu postacie mają różne kolory skóry. Zabawkę można więc wykorzystać podczas zajęć o rasach ludzi, o obcokrajowcach mieszkających w naszym otoczeniu, a także o tolerancji.

Figurki sprawdzą się także podczas Treningu Umiejętności Społecznych, zajęć o emocjach, nauce prawidłowych zachowań i norm społecznych oraz podczas korygowania zachowań niewłaściwych. Postacie znajdą także zastosowanie podczas odgrywania różnego rodzaju scenek. Wykorzystać je można w gabinecie psychologa oraz innych terapeutów.

Zabawka sprawdzi się podczas zabawy, nauki i terapii. Będzie ona ciekawym elementem wyposażenia przedszkoli, szkół specjalnych, świetlic, placówek terapeutycznych. Produkt przeznaczony jest dla dzieci powyżej 2 roku życia.

 

 

 

11-edukacja-emocjonalna-emocje2 Edukacja emocjonalna

Figurki można wykorzystać podczas zajęć na temat emocji i zachowania.

85-edukacja-przedszkolna2 Edukacja przedszkolna

Zabawkę można wykorzystać w przedszkolu m.in. podczas zajęć z edukacji matematycznej i społecznej.

87-edukacja-wczesnoszkolna-klasa-1-3-szkola-podstawowa2 Edukacja wczesnoszkolna

Produkt będzie przydatny m.in. podczas nauki liczenia w klasie 1 szkoły podstawowej.

34-Nauka-liczenia-liczby-cyfry-123 Nauka liczenia

Zestaw pomaga dziecku opanować umiejętność przeliczania przedmiotów oraz dodawania i odejmowania w zakresie 10.

36-nauka-mieszania-sie-barw-nauka-kolorow Nauka kolorów

Różnokolorowe figurki i karty sprawią, że dziecko z łatwością opanuje nazwy kolorów i będzie umieć je rozróżniać.

42-od-1-roku-zycia-2- Od 2 roku życia

Zabawka przeznaczona jest dla dzieci powyżej 2 roku życia.

52-percepcja-wzrokowa-zmysl-wzroku Percepcja wzrokowa

Dopasowywanie figurek do kart rozwija u dziecka zmysł wzroku oraz spostrzegawczość.

 

Dlaczego warto?

  • Nauka liczenia

W skład zestawu wchodzą kolorowe figurki mające nadrukowane na ubrankach liczby oraz karty przedstawiające liczby wraz z elementami obrazującymi każdą z liczb. Przy pomocy zabawki dziecko może przyswoić sobie wygląd cyfr, poznać różnicę między cyfrą a liczbą oraz nauczyć się przeliczania do 10. Może ono także wskazywać położenie danego elementu w rzędzie (np. trzeci, piąty, dziesiąty), porównywać liczebność zbiorów oraz przyswoić sobie dodawanie i odejmowanie w zakresie 10. Zabawka może być także elementem wspierającym podczas przechodzenia z liczenia na konkretach na liczenie w pamięci.

 

Film przedstawia zestaw aktywności zawierający większą ilość elementów

 

  • Nauka nazywania i rozpoznawania kolorów

Zestaw może być wykorzystany przez dzieci w wieku powyżej 2 roku życia. Jest świetną zabawką uczącą dziecko nazywania i rozpoznawania kolorów. Dziecko może nazywać kolory liczb oraz elementów znajdujących się na kartach, a także opisywać wygląd figurek: ich włosów, skóry, ubranek. Starsze dzieci przy pomocy figurek mogą nauczyć się rozpoznawać barwy podstawowe i pochodne.

 

Oprócz nauki liczenia i rozpoznawania kolorów, które są głównym celem zabawki, produkt oddziałuje także na percepcję wzrokową oraz spostrzegawczość. Na ubrankach figurek nadrukowane są liczby, które dziecko musi dopasować do odpowiedniej karty. Podpowiedzią jest ubranko postaci, które jest w tym samym kolorze, co liczba znajdująca się na karcie. Natomiast na odwrocie karty przedstawione są plamy w różnych kolorach oraz kontury figurki. Postać na karcie nie jest wypełniona kolorem, dziecko musi więc przyjrzeć się dokładnie figurkom i dopasować je do kart na podstawie ich wyglądu. Kolorowa plama znajdująca się na karcie jest podpowiedzią – postać ma ubranko w tym samym kolorze, co plama. Dziecko może ćwiczyć percepcję wzrokową i spostrzegawczość również poprzez porównywanie do siebie figurek. Może ono np. wskazywać figurki, które mają ten sam kolor skóry, włosów, ubranko w tym samym kolorze, dzielić figurki na chłopców i dziewczynki lub łączyć w pary postacie, które mają taką samą fryzurę.

Przy pomocy zabawki dziecko może przyswoić sobie wygląd cyfr, poznać różnicę między cyfrą a liczbą oraz nauczyć się przeliczania do 10.

  • Wykorzystanie podczas zajęć z edukacji przyrodniczej i społecznej

Wchodzące w skład zestawu figurki mają różne kolory skóry. Mogą być więc wykorzystane jako wprowadzenie do zajęć o rasach ludzkich. Podczas takich zajęć dzieci mogą dowiedzieć się, jakie kolory skóry mogą mieć ludzie i jakie są cechy charakterystyczne wyglądu każdej rasy. Figurki można wykorzystać także podczas rozmowy o mniejszościach narodowych oraz obcokrajowcach znajdujących się w naszym najbliższym otoczeniu. Lekcja ta może wiązać się także z tematem tolerancji oraz zrozumienia i akceptacji „inności”. Postacie można wykorzystać również podczas zajęć o emocjach i zachowaniu. Mogą one posłużyć one do scenek przedstawiających różne zachowania. Dzięki tego typu scenkom dzieci mogą ocenić, które zachowania są właściwe, a które niewłaściwe i uczyć się zgodnego współdziałania w grupie.

 


Pomysły na zabawę


  • Dopasuj figurki do kart – rozwój percepcji wzrokowej i spostrzegawczości, nauka rozróżniania kolorów oraz liczb

Przed dzieckiem leżą figurki oraz karty. Zadaniem dziecka jest dopasowanie figurek do kart. W pierwszej wersji zabawy dziecko dopasowuje figurki do kart, kierując się wyglądem figurki oraz plamie na karcie, która jest w tym samym kolorze, co ubranko postaci. W drugiej wersji natomiast dziecko dopasowuje figurkę do karty, na której jest taka sama liczba, jak na ubranku figurki.

 

  • Matematyka z figurkami – nauka dodawania i odejmowania w zakresie 10

Dziecko losuje 2 karty. W zależności od polecenia nauczyciela dodaje lub odejmuje znajdujące się na nich liczby. Jeśli dziecko nie opanowało jeszcze dodawania i odejmowania w pamięci, może posłużyć się obrazkami znajdującymi się na wylosowanych kartach lub figurkami. Po wykonaniu obliczenia dziecko podaje wynik, po czym odszukuje figurkę mającą na ubranku taką samą liczbę, jak wynik działania.

Figurki sprawdzą się także podczas Treningu Umiejętności Społecznych, zajęć o emocjach, nauce prawidłowych zachowań i norm społecznych oraz podczas korygowania zachowań niewłaściwych.

  • Pamięciowe układanki – kształtowanie percepcji wzrokowej, spostrzegawczości, pamięci i skupienia, nauka rozróżniania liczb

Przed dzieckiem stoi ciąg figurek. Liczba postaci zależna jest od wieku oraz możliwości dziecka. Dziecko przez chwilę przygląda się figurkom, starając się zapamiętać po kolei liczby znajdujące się na ich ubrankach. Następnie figurki zostają zakryte chustą, a dziecko przy pomocy kart stara się odwzorować taki sam ciąg, jaki był ułożony z figurek. Następnie dziecko zdejmuje chustę z figurek i sprawdza, czy poprawnie zapamiętało ciąg. Można też wykonać tę zabawę z zastosowaniem kolorów lub wyglądu postaci zamiast liczb.

 

  • Co się zmieniło? – kształtowanie percepcji wzrokowej, spostrzegawczości, pamięci i skupienia

Przed dzieckiem ustawione są w rzędzie figurki lub karty. Ilość elementów zależna jest od wieku i możliwości dziecka. Dziecko przygląda się przez chwilę elementom, starając się zapamiętać ich kolejność. Następnie maluch odwraca się lub zasłania oczy, a nauczyciel zmienia jeden lub więcej elementów na inne. Zadaniem dziecka jest odgadnięcie, które elementy zostały zmienione.

 

  • Tworzenie historyjek – rozwój słownictwa, logicznego myślenia

Dziecko losuje min. 2 figurki oraz min. 2 karty. Z otrzymanych elementów tworzy krótką historyjkę. W skład opowiadania muszą wchodzić: liczby i elementy znajdujące się na kartach oraz wylosowane postacie (dzieci mogą nadać im imię lub określić, kim są wobec siebie, np. mama i dziecko, 2 koleżanki itp.). W tę zabawę można bawić się także w grupie. Dzieci siedzą wtedy w kręgu, a każde dziecko losuje na przemian figurkę lub kartę. Dziecko tworzy jedno zdanie z zastosowaniem wylosowanego elementu, kolejne dziecko tworzy następne zdanie ze swoim elementem, musi ono jednak pasować do zdania kolegi. Zabawa kończy się, gdy każde dziecko doda własne zdanie do historii.

 

 

Co zawiera?

  • 10 kolorowych figurek,

  • 10 dwustronnych kart aktywności.

Oprócz nauki liczenia i rozpoznawania kolorów, które są głównym celem zabawki, produkt oddziałuje także na percepcję wzrokową oraz spostrzegawczość.

Co otrzymujesz w prezencie, kupując na Arante.pl?

Tylko u nas, kupując produkt, otrzymujesz w prezencie 24 karty pracy z ćwiczeniami utrwalającymi cyfry w zakresie od 0-9 oraz liczbę 10. 

Karty pracy zapewniają interaktywny sposób nauki, zachęcając dzieci do aktywnego udziału w procesie poznawania cyfr. Ćwiczenia obejmują różne zadania, takie jak dopasowywanie cyfr do odpowiednich ilości, śledzenie kształtu cyfr za pomocą ołówka, czy też kolorowanie odpowiedniej liczby kształtów.

Te karty pracy nie tylko pomogą w utrwaleniu cyfr i liczb, ale także rozwiną umiejętności grafomotoryczne dziecka, co jest ważne dla jego ogólnego rozwoju. Dodatkowo, karty pracy mogą być wykorzystane jako narzędzie do zabawy i nauki w domu, szkole lub w innych miejscach.

Karty pracy otrzymasz w formacie .pdf do samodzielnego wydrukowania na podany w zamówieniu adres e-mail.

 

 

Główne informacje

Ilość elementów: 20.

Materiał: papier, plastik.

Wiek: 2+.

Błyskawiczna dostawa

Błyskawiczna dostawa

Kupujesz bezpiecznie w sprawdzonym sklepie

Kupujesz bezpiecznie w sprawdzonym sklepie
Mimo dołożenia wszelkich możliwych starań nie możemy zagwarantować, że publikowane opisy nie zawierają uchybień lub błędów. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o kontakt z handlowcem.
Niniejszy opis podlega ochronie w myśl Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabrania się kopiowania, rozpowszechniania, publikowania bez zgody właściciela.
Ikony pochodzą ze strony https://www.flaticon.com/

Na blogu

Blog

Narzędzia do pionizacji i lateralizacji czubka języka - nowa wersja narzędzi

Narzędzia do pionizacji i lateralizacji czubka języka - nowa wersja narzędzi

15-05-2024
Do prawidłowego żucia niezbędne są ruchy boczne – lateralne języka, a do prawidłowego połykania i artykulacji głosek niezbędne jest uzyskanie prawidłowej pionizacji języka, a więc wklejenia jego masy w podniebienie. Terapię logopedyczną w wyćwiczeniu tych ruchów mogą wesprzeć... Więcej
Kiedy do logopedy? Czy moje dziecko potrzebuje logopedy? 9 sygnałów, które powinny wzbudzić Twoją czujność.

Kiedy do logopedy? Czy moje dziecko potrzebuje logopedy? 9 sygnałów, które powinny wzbudzić Twoją czujność.

19-04-2024
Dlaczego moje dziecko nie naśladuje dźwięków zwierząt, gdy jego rówieśnicy to robią?  Czy to normalne, że moje dziecko nie wypowiada określonej głoski w danym wieku? Czy wysuwanie języka podczas mowy powinno zachodzić? Z tymi i wieloma innymi pytaniami często borykają się rodzice... Więcej
Program Aktywna Tablica 2024: jakie pomoce można zakupić w ramach aktywnej tablicy? Jak zdobyć dofinansowanie?

Program Aktywna Tablica 2024: jakie pomoce można zakupić w ramach aktywnej tablicy? Jak zdobyć dofinansowanie?

16-04-2024
​W 2024 roku MEN realizuje kolejną, ostatnią już, edycję rządowego Programu Aktywna Tablica 2020-2024, w ramach którego placówki szkolne mogą otrzymać dofinansowanie na zakup sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych. W budżecie Programu jest do rozdania aż 55 mln. zł a wszystko... Więcej