Zestaw do mierzenia objętości płynów

  • Producent: EDXEDUCATION
  • Kod producenta: 5060138824829
  • Czas realizacji: Wysyłka w 24 godziny
  • 179,00 zł z VAT

  • Cena produktu z transportem od: 179,00 zł z VAT – Paczkomat InPost (transport gratis)

    Cena produktu z transportem od:
    179,00 zł z VAT – Paczkomat InPost (transport gratis)
Dodaj do mojej listy

Dla kogo?

Zestaw do mierzenia objętości płynów to pomoc dydaktyczna do wyposażenia pracowni matematycznej, fizycznej lub chemicznej w szkole podstawowej. Część elementów kompletu może być wykorzystana także przez dzieci młodsze, już od 3 roku życia oraz przez uczniów klas wczesnoszkolnych.

Najmłodsi będą w ten sposób ćwiczyć koordynację wzrokowo-ruchową, nasypując mąkę lub piasek albo nalewając wodę do butelek i dzbanków pomiarowych. W takich zabawach dziecko trenuje także zręczność i sprawność posługiwania się naczyniami.

Z kolei dzieci szkolne, dzięki zastosowaniu zestawu pojemników z miarką łatwiej przyswoją pojęcia związane z objętością. Nauka z takimi akcesoriami sprawi, że uczeń pozna praktyczny wymiar matematyki. Naczynia wykonane są z plastiku, dzięki czemu nie stłuką się przy pierwszych doświadczeniach przeprowadzanych przez małego naukowca.

 

 

 

47-od-3-roku-zycia Wiek 3+

Zestaw przeznaczony dla dzieci od 3 roku życia.

68-umiejetnosci-matematyczne-dodawanie-liczenie-tworzenie-wzorow-i-sekwencji-kategoryzowanie3 Nauka mierzenia objętości

Zajęcia z wykorzystaniem zestawu do mierzenia w praktyczny sposób zapoznają najmłodszych z pojęciem objętości płynów.

85-edukacja-przedszkolna2 Dla przedszkoli

Ta pomoc dydaktyczna stanowi świetne wyposażenie każdego przedszkola.

86-edukacja-wczesnoszkolna-klasa-1-3-szkola-podstawowa Edukacja wczesnoszkolna

Zestaw doskonale sprawdzi się jako wyposażenie sali lekcyjnej, a także wspomoże rozwój umiejętności najmłodszych

 

Dlaczego warto?

  • Ciekawe doświadczenia z nauką obserwacji

Butelki i dzbanki pomiarowe to pomoce dydaktyczne pozwalające przeprowadzić wiele różnorodnych doświadczeń. Już w młodszych klasach szkoły podstawowej dzieci mogą wsypywać do nich mąkę, cukier, kaszę i inne substancje. Uczniowie starszych klas będą z wykorzystaniem miarek z zestawu odmierzać dokładnie podaną objętość. Naczynia z kompletu można użyć też do nauki przez zabawę (przykładowo mieszanie różnego koloru cieczy spożywczych). Wszystko to pozwoli obserwować substancje oraz ich zachowanie się w obecności innych płynów.

 

Zestaw do mierzenia objętości płynów- doskonałe wyposażenie klasy matematycznej

 

  • Doskonalenie umiejętności pomiarowych

Miarki umieszczone na buteleczkach i dzbankach to dobry sposób, aby pokazać uczniom, jak odmierzać w praktyce podaną ilość substancji. Dzieci będą mogły zapoznać się dzięki temu z jednostką pomiarową, a także nabiorą doświadczenia w dodawaniu i odejmowaniu miar objętościowych.

 

Najlepsza nauka to taka, która przydaje się w praktyce! Dzięki Zestawowi do mierzenia objętości płynów uczniowie mają szansę przekonać się, że lekcje matematyki są użyteczne w życiu codziennym. Zebrane na lekcjach matematyki umiejętności odmierzania substancji będzie można wykorzystać w kuchni, asystując rodzicom przy gotowaniu potraw i pieczeniu ciasta. Widząc, że zdolności te są przydatne, dzieci chętniej będą zdobywać nową wiedzę.

 

  • Poznanie podstawowych pojęć chemicznych

Wlewanie lub wsypywanie do naczyń pomiarowych różnych substancji, a następnie przelewanie ich i mieszanie między sobą pozwoli pokazać dzieciom, czym jest mieszanina jednorodna i niejednorodna. W przypadku substancji ciekłych można wprowadzić także pojęcie roztworu. Następnie, wsypując sól lub cukier do wody znajdującej się w butelce uczniowie zaobserwują zjawisko rozpuszczania. Pozwoli to opanować podstawowe zagadnienia chemiczne.

 

Zestaw do mierzenia objętości płynów - matematyka dla dzieci powyżej 3 roku życia

 


Pomysły na zabawę


  • Kolorowe mieszaniny ‒ nauka obserwacji zachowania się substancji

Zestaw do mierzenia objętości płynów może posłużyć do zabawy w małego chemika z wykorzystaniem bezpiecznych dla dzieci, spożywczych produktów.

Propozycje nauki przez zabawę:

  1. Odmierzenie podanej ilości wody, a następnie dolanie do niej kilka ml oleju. Dzieci będą mogły zaobserwować, że tłusta ciecz nie miesza się z wodą, a pozostaje na wierzchu. Można przy tym na bieżąco prowadzić rachunki, zapisując i dodając odmierzone do zmieszania objętości i porównując je z ilością płynu uzyskanego po połączeniu się dwóch rodzajów cieczy.

  2. Dolanie do wody odmierzonej ilości soku malinowego. Uczniowie zauważą, że sok łączy się z wodą, tworząc jednorodną mieszaninę (możliwość wprowadzenia podstawowych pojęć chemicznych!).

  3. Dosypanie łyżeczką dołączoną do zestawu soli do odmierzonej wcześniej wody ‒ obserwacja zjawiska rozpuszczania się kryształków soli.

  4. Wsypanie piasku do menzurki z wodą ‒ piasek opadnie na dno, co z kolei można porównać do zjawiska poprzedniego (nauka zauważania różnic w zachowaniu się substancji).

 

  • Pracownia małego chemika ‒ przygotowanie doświadczenia według planu, doskonalenie umiejętności pomiarowych

Zabawa polega na wykonaniu zadania według dostarczonego, pisemnego przepisu. Uczeń ma za zadanie odmierzyć określone ilości płynów lub substancji sypkich, a następnie zmieszać je ze sobą. Celem tych czynności będzie uzyskanie efektu końcowego dostarczonego na obrazku/zdjęciu. Jeżeli cała praca zostanie wykonana prawidłowo, otrzymany roztwór przybierze wygląd taki jak na dostarczonej ilustracji, a uzyskana objętość będzie zgadzać się z tą podaną w instrukcji. Zabawa ma na celu naukę postępowania według planu, a także doskonalenie precyzji w pomiarach.

 

Co zawiera?

  • 5 zakręcanych butelek pomiarowych

  • 3 plastikowe dzbanki z miarką

  • 5 kubków z uchwytami

  • 6 łyżek pomiarowych

 

Główne informacje

Wiek: od 3 r.ż.

Możliwość pomiaru objętości od 50 do 3000 ml

Błyskawiczna dostawa

Błyskawiczna dostawa

Kupujesz bezpiecznie w sprawdzonym sklepie

Kupujesz bezpiecznie w sprawdzonym sklepie

Możliwość otrzymania Karty Stałego Klienta

Możliwość otrzymania Karty Stałego Klienta
Mimo dołożenia wszelkich możliwych starań nie możemy zagwarantować, że publikowane opisy nie zawierają uchybień lub błędów. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o kontakt z handlowcem.
Niniejszy opis podlega ochronie w myśl Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabrania się kopiowania, rozpowszechniania, publikowania bez zgody właściciela.
Ikony pochodzą ze strony https://www.flaticon.com/
  • Ponad 20 lat na rynku

  • tylko legalneoprogramowanie

  • szybkie dostawy

  • możliwość negocjacji cen

  • Bezpieczne zakupy

  • Profesjonalnedoradztwo

  • Przejrzyste zakupy

Na blogu

Tablica manipulacyjna w terapii SI i logopedycznej

Tablica manipulacyjna w terapii SI i logopedycznej

09-05-2022
Tablica manipulacyjna, tablica sensoryczna czy nawet tablica edukacyjna. Trzy nazwy, pod którymi kryje się świetna pomoc, którą możesz wykorzystać w terapii integracji sensorycznej, logopedycznej czy wtedy, gdy chcesz zadbać o rozwój dziecka. Poznaj korzyści i ćwiczenia terapeutyczne...

więcej

Diagnoza: opóźniony rozwój mowy

Diagnoza: opóźniony rozwój mowy

22-04-2022
Opóźniony rozwój mowy, to informacja, że dziecko nie mówi, jak mówić powinno w danym roku życia. Co dalej? Jak wygląda terapia logopedyczna?

więcej

Autyzm a terapia logopedyczna. Studium przypadku – od diagnozy po terapię

Autyzm a terapia logopedyczna. Studium przypadku – od diagnozy po terapię

28-03-2022
Terapia logopedyczna dziecka z autyzmem może być sporym wyzwaniem. W przypadku dzieci autystycznych, opracowanie programu usprawnienia funkcji mowy i wdrożenie prawidłowej terapii, jest wyzwaniem, ale postępy, jakie widać podczas zajęć, dają bardzo dużo satysfakcji. Poznaj historię...

więcej