Zanim pójdę do szkoły - multilicencja - CD-ROM

  • Obserwuj produkt:
  • Producent: SILCOM MULTIMEDIA

  • Historia ceny
  • Czas realizacji: Wysyłka w 24 godziny
  • 499,00 zł

    459,90 zł z VAT

    CENA KATALOGOWA: 499,00 zł
    OSZCZĘDZASZ: 39,10 zł !

  • Cena produktu z transportem od: 459,90 zł z VAT – Paczkomat InPost (transport gratis)

    Cena produktu z transportem od:
    459,90 zł z VAT – Paczkomat InPost (transport gratis)
Dodaj do mojej listy

Dla kogo?

Program Zanim pójdę do szkoły to zbiór interaktywnych zadań w formie zabawy dla przedszkolaków przygotowujących się do nauki szkolnej. Wybrane ćwiczenia sprawdzą się także u pierwszoklasistów oraz u uczniów szkół specjalnych. Zadania mają postać lubianych przez dzieci gier.

Maluchy chętnie będą rozwiązywać zagadki, równocześnie ucząc się liczyć do 10, a także rozpoznając kolory i figury geometryczne. Taka baza wiedzy to silna podstawa dla dzieci idących do szkoły. Uzyskane w ten sposób umiejętności będą wykorzystywane podczas edukacji wczesnoszkolnej. Znajomość takiej tematyki zwiększy pewność siebie u przyszłego ucznia, a także ułatwi start każdemu pierwszoklasiście.

Przygotowane zadania nie tylko dostarczą dziecku nowej wiedzy, ale też nauczą logicznego myślenia. Przyda się to podczas całego procesu edukacji. Program Zanim pójdę do szkoły sprawdzi się w przedszkolach, w poradniach psychologiczno-pedagogicznych i w gabinetach pedagoga. Zadania ułożone w 12 gier o różnej tematyce to także wartościowa pomoc do nauki domowej.

Placówki, które mają komputery bez napędów CD/DVD mogą pobrać program instalacyjny ze strony www.silcom-multimedia.pl/download/ a następnie uruchomić program numerem seryjnym, który znajduje się w pudełku z płytą CD.

 

 

81-cwiczenia-i-gry-interaktywne Program do interaktywnej zabawy i nauki

Zadania z programu Zanim pójdę do szkoły mają postać interaktywnych gier i zabaw przygotowujących do nauki szkolnej.

85-edukacja-przedszkolna2 Zadania dla dzieci przedszkolnych

Treści zawarte w programie to baza przygotowująca przedszkolaków do pójścia do szkoły.

87-edukacja-wczesnoszkolna-klasa-1-3-szkola-podstawowa2 Gry i zabawy dla pierwszoklasistów

Liczenie do 10 i rozpoznawanie figur geometrycznych w formie gry przydatne będą także w edukacji wczesnoszkolnej. Program w formie zabawy pozwoli utrwalić te ważne dla każdego ucznia umiejętności.

96-kompatybilny-z-tablica-interaktywna Program współdziała z tablicami interaktywnymi

Zanim pójdę do szkoły należy do serii programów, z których można korzystać zarówno na komputerach, jak i na tablicy interaktywnej.

24-logiczne-myslenie Zagadki i gry z programu uczą logicznego myślenia

Zawarte w programie Zanim pójdę do szkoły zadania zostały tak przygotowane, aby kształtować przydatną u przyszłych uczniów umiejętność logicznego myślenia.

35-Nauka-liczenia-liczby-cyfry-123-3 Nauka liczenia do 10

Zadania multimedialne uczą liczenia do 10 w formie zabawy.

33-nauka-ksztaltow-geometria Zabawy z rozpoznawaniem kształtów i figur geometrycznych

Wśród 12 gier z programu Zanim pójdę do szkoły znaleźć można także ćwiczenia uczące rozpoznawać podstawowe figury geometryczne i określać wielkości przedmiotów.

 

Dlaczego warto?

  • Przygotowanie do nauki szkolnej

Program w postaci gier i zabaw to zachęcająca metoda nauki. W ten sposób dziecko opanuje najważniejsze zagadnienia, które będą potrzebne w pierwszej klasie szkoły podstawowej. Z programem Zanim pójdę do szkoły przedszkolak pozna też właściwości rzeczy i ciągi logiczne. Zadania multimedialne zawierają także ćwiczenia z określania wielkości przedmiotów i z orientacji przestrzennej. Całość utrzymana jest w formie gry, w której zadania równocześnie bawią i uczą:

 

SILCOM Zanim pójdę do szkoły

 

  • Nauka liczenia do 10, rozpoznawania kolorów i kształtów

Nauka liczenia do 10 z programem Zanim pójdę do szkoły będzie pomocna przed pierwszymi rachunkami matematycznymi. Rozpoznawanie kształtów i kolorów to podstawa konieczna do dalszego poruszania się w świecie nauki. Najłatwiej opanować te zagadnienia, gdy są zobrazowane w przystępnej dla maluchów formie. Każde z 12 zadań to inne wykorzystanie zdobytej wiedzy. W grach nowe umiejętności łączą się, np. ćwicząc jednocześnie liczenie i rozpoznawanie kolorów. W ten sposób dziecko uczy się wielozadaniowości oraz wykorzystania wiedzy na różne sposoby. Sympatyczne rybki, żółwiki, krokodyle i inne zwierzaki, a także tukan oprowadzający po programie zwiększają przystępność zawartych w zadaniach poleceń:

 

SILCOM Zanim pójdę do szkoły

 

  • Kształtowanie logicznego myślenia

Logiczne myślenie to umiejętność potrzebna zarówno w zadaniach przedszkolnych i szkolnych, jak i w wielu codziennych czynnościach. Logika ćwiczona w rozwiązywaniu zagadek zaowocuje u przyszłego ucznia w czasie edukacji wczesnoszkolnej. Zadania logiczne w programie Zanim pójdę do szkoły to zarazem także ćwiczenia percepcji wzrokowej i spostrzegawczości.

 

SILCOM Zanim pójdę do szkoły

 

  • Kolorowa grafika, animacje i dźwięki

Program Zanim pójdę do szkoły jest bogaty w atrakcyjne obrazy, pełne kolorów i dźwięków. Animowane postacie z gier i zabaw tworzą bajkowy świat, przyciągający wzrok i uwagę przedszkolaków. Atrakcyjność przygotowanych materiałów multimedialnych zwiększają też kolorowe piórka, pokazujące się na ekranie, gdy dziecko dobrze wykona zadanie.

 

SILCOM Zanim pójdę do szkoły

 

Główne informacje

Współpracujące systemy operacyjne:

  • Windows 8

  • Windows 10

  • Windows 11

Wymagania sprzętowe:

  • minimalne: min. 4 GB RAM, procesor Intel Core i3, generacji 6 lub nowszej, wyjście audio dla głośników lub słuchawek

  • optymalne: 8 GB RAM, procesor Intel Core i5, generacji 7 lub nowszej, wyjście audio dla głośników lub słuchawek

Błyskawiczna dostawa

Błyskawiczna dostawa

Kupujesz bezpiecznie w sprawdzonym sklepie

Kupujesz bezpiecznie w sprawdzonym sklepie
Mimo dołożenia wszelkich możliwych starań nie możemy zagwarantować, że publikowane opisy nie zawierają uchybień lub błędów. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o kontakt z handlowcem.
Niniejszy opis podlega ochronie w myśl Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabrania się kopiowania, rozpowszechniania, publikowania bez zgody właściciela.
Ikony pochodzą ze strony https://www.flaticon.com/

Na blogu

Blog

Zabawki terapeutyczne i edukacyjne – mądry pomysł na prezent dla trzylatka, dwulatka i niemowlaka. Co wybrać? Sprawdź 33 pomysły na prezent dla dziecka.

Zabawki terapeutyczne i edukacyjne – mądry pomysł na prezent dla trzylatka, dwulatka i niemowlaka. Co wybrać? Sprawdź 33 pomysły na prezent dla dziecka.

21-11-2023
Wybór zabawki dla dziecka nie jest prostą sprawą. Wie o tym każdy, kto chociaż raz zmierzył się z tym zadaniem. Trudności może przysporzyć już sam pomysł na prezent. Jeśli dodamy do tego ograniczony budżet lub specjalne potrzeby edukacyjne i rozwojowe dziecka, to stajemy przed... Więcej
Platforma sensoryczna - poznaj 15 powodów, dla których warto ją mieć.

Platforma sensoryczna - poznaj 15 powodów, dla których warto ją mieć.

08-11-2023
Platforma sensoryczna to prawdziwa petarda dla rozwoju Twojego dziecka, a zabawy z jej wykorzystaniem są jak podróże na latającym dywanie! Szeroki wachlarz ćwiczeń, które można wykonać z udziałem tego dwustronnego dzieła, to ogromne możliwości na ćwiczenia na zaburzenia integracji... Więcej
Pomoce dydaktyczne do szkoły i przedszkola – na co zwrócić uwagę przy ich wyborze?

Pomoce dydaktyczne do szkoły i przedszkola – na co zwrócić uwagę przy ich wyborze?

10-10-2023
❓Czy wiesz na co zwrócić uwagę, wybierając nowe pomoce dydaktyczne do szkoły i przedszkola?❓ Jaki sprzęt jest potrzebny, aby prowadzić efektywne i ciekawe zajęcia?❓ W jakie pomoce edukacyjne wyposażyć salę?❓ Które pomoce będą uniwersalne dla każdego ucznia, a przy tym... Więcej