499,00 zł
459,90 zł z VAT
Dla kogo? Program Wesoła Matematyka jest pomocą dydaktyczną dla nauczycieli w klasach 1-3 szkoły podstawowej. Dzięki ciekawej formule pozwala doskonalić umiejętności matematyczne. |
Placówki, które mają komputery bez napędów CD/DVD mogą pobrać program instalacyjny ze strony www.silcom-multimedia.pl/download/ a następnie uruchomić program numerem seryjnym, który znajduje się w pudełku z płytą CD.
Potrzebujesz więcej informacji? Szczegółowy opis
Za pomocą programu Wesoła matematyka uczniowie z wielką przyjemnością będą uczyli się dodawania, odejmowania, mnożenia, dzielenia i porównywania liczb. Wzbudza w dzieciach zainteresowanie matematyką. Wiele interaktywnych gier na różnych poziomach trudności umożliwia wykonywanie ćwiczeń przez dzieci o różnych możliwościach matematycznych.
Program przeznaczony jest dla uczniów w klasach 1-3 szkoły podstawowej. Formuła gry opiera się na na wędrowaniu przez różne, zaskakujące miejsca. Na morzu, w głębinach morskich i na plaży czeka na uczniów wiele ciekawych interaktywnych gier. W głębinach mórz i oceanów można natknąć się na ławice ryb, które należy policzyć. Dno oceanu skrywa wiele tajemnic. Znajduje się tam muszla, z której wydobywają się bąbelki z zadaniami i wynikami - uczniowie mają za zadanie znalezienie pasujących do siebie par. Poruszając się po dnie można odwiedzić również kraba by pomóc mu w liczeniu rzutów strzałkami do tarczy, bądź rozwiązać dylemat ośmiornicy związany z porównywaniem dwóch liczb.
Spacerując po plaży, można pobawić się w przeciąganie liny, dzięki uzupełnianiu właściwych znaków w zadaniach lub wziąć udział w żółwim konkursie szybkiego liczenia i pomóc mu w dotarciu do wody. Atrakcją będzie również opłynięcie różnych wysp czy uszeregowanie baloników z liczbami według odpowiedniej kolejności.
Wszystkie gry dostępne w programie nagradzają dzieci rozgwiazdami. Mogą one na tabeli wyników zobaczyć osiągnięcia w poszczególnych grach. Tego typu rozwiązanie zachęca dzieci do dalszej zabawy i nauki.
Program zawiera wiele dowcipnych animacji i efektów dźwiękowych. Na pewno spodoba się każdemu bez względu na to czy korzysta z komputera stacjonarnego, tablicy interaktywnej, czy tabletu. Dzięki Wesołej matematyce nauczyciel uatrakcyjni lekcje, a uczniowie będą chętnie wykonywali zadania i zdobywali wiedzę matematyczną.
Instalacja sieciowa: wszystkie szkolne komputery są podłączone (kablowo lub przez WiFi) do szkolnej sieci, przechowywanie danych mają w jednym, wspólnym miejscu. Aktywację wystarczy przeprowadzić tylko raz, na jednym wybranym PC, wtedy automatycznie przebiegnie aktywacja na wszystkich pozostałych PC. Klucz aktywacyjny można wykorzystać jeden raz.
Instalacja stanowiskowa: wybór w sytuacji, w której komputery nie przynależą do jednej sieci szkolnej (mało prawdopodobne w dzisiejszych czasach). W takim wypadku programy muszą być zainstalowane i aktywowane na każdym komputerze osobno (co może zająć sporo czasu).
Sprawdź inne pomoce dydaktyczne.
Gwarancja wymiany nośnika w przypadku uszkodzenia