Wesoła matematyka - multilicencja - CD-ROM

  • Producent: SILCOM MULTIMEDIA
  • Czas realizacji: Wysyłka w 24 godziny
  • 499,00 zł

    459,90 zł z VAT

    OSZCZĘDZASZ 39,10 zł !

  • Cena produktu z transportem od:
    459,90 zł z VAT – Paczkomat InPost (transport gratis)
  • Warunki i koszty dostawy
    Cena z transportem:
    459,90 zł Paczkomat InPost (bezpłatnie)
    459,90 zł Poczta Polska Kurier 48 (bezpłatnie)
    479,90 zł Firma kurierska (+20,00 zł)
    484,90 zł Firma kurierska - Pobranie (+25,00 zł)
  • Kod: SM_STAN_WESOLA_MAT
Dodaj do mojej listy

Dla kogo?

Program Wesoła Matematyka jest pomocnym narzędziem dla nauczycieli w klasach 1-3 szkoły podstawowej. Dzięki ciekawej formule pozwala doskonalić umiejętności matematyczne.

Cechy

  • Połączenie zabawy i nauki
  • Współpracuje z tablicami interaktywnymi
  • 4 poziomy trudności
  • Licencja na 20, 40 lub 60 stanowisk
  • Polecenia odczytywane są za pomocą lektora

Wesoła Matematyka

Dlaczego warto?

  • Nauka przez zabawę - dzieci zdobywają wiedzę poprzez zabawę, dzięki czemu chętniej wykonują ćwiczenia
  • Różnorodność ćwiczeń - dzieci na wiele sposobów mogą ćwiczyć dodawanie, odejmowanie, mnożenie, dzielenie i porównywanie liczb
  • 4 poziomy trudności, dzięki którym można dostosować program do możliwości dziecka
  • Łatwy w obsłudze - przygotowany z myślą o dzieciach, które w nieskomplikowany sposób mogą wykonywać ćwiczenia
  • Dzieci uczą się z liczbami z zakresu 1-100
  • Dzięki współpracy z tablicą interaktywną nauczyciel może uatrakcyjnić lekcje matematyki i zaangażować całą klasę w rozwiązywanie zadań
  • Licencja wielostanowiskowa - możliwość zakupu licencji na 20, 40 lub 60 stanowisk

Wesoła Matematyka

Potrzebujesz więcej informacji? Szczegółowy opis

Za pomocą programu Wesoła matematyka uczniowie z wielką przyjemnością będą uczyli się dodawania, odejmowania, mnożenia, dzielenia i porównywania liczb. Wzbudza w dzieciach zainteresowanie matematyką. Wiele interaktywnych gier na różnych poziomach trudności umożliwia wykonywanie ćwiczeń przez dzieci o różnych możliwościach matematycznych.

Program przeznaczony jest dla uczniów w klasach 1-3 szkoły podstawowej. Formuła gry opiera się na na wędrowaniu przez różne, zaskakujące miejsca. Na morzu, w głębinach morskich i na plaży czeka na uczniów wiele ciekawych interaktywnych gier. W głębinach mórz i oceanów można natknąć się na ławice ryb, które należy policzyć. Dno oceanu skrywa wiele tajemnic. Znajduje się tam muszla, z której wydobywają się bąbelki z zadaniami i wynikami - uczniowie mają za zadanie znalezienie pasujących do siebie par. Poruszając się po dnie można odwiedzić również kraba by pomóc mu w liczeniu rzutów strzałkami do tarczy, bądź rozwiązać dylemat ośmiornicy związany z porównywaniem dwóch liczb.
Spacerując po plaży, można pobawić się w przeciąganie liny, dzięki uzupełnianiu właściwych znaków w zadaniach lub wziąć udział w żółwim konkursie szybkiego liczenia i pomóc mu w dotarciu do wody. Atrakcją będzie również opłynięcie różnych wysp czy uszeregowanie baloników z liczbami według odpowiedniej kolejności.

Wszystkie gry dostępne w programie nagradzają dzieci rozgwiazdami. Mogą one na tabeli wyników zobaczyć osiągnięcia w poszczególnych grach. Tego typu rozwiązanie zachęca dzieci do dalszej zabawy i nauki.
Program zawiera wiele dowcipnych animacji i efektów dźwiękowych. Na pewno spodoba się każdemu bez względu na to czy korzysta z komputera stacjonarnego, tablicy interaktywnej, czy tabletu. Dzięki Wesołej matematyce nauczyciel uatrakcyjni lekcje, a uczniowie będą chętnie wykonywali zadania i zdobywali wiedzę matematyczną.

Wesoła Matematyka

Informacja techniczna

  • Wersja językowa: polska
  • Ilość stanowisk: wielostanowiskowa sieciowa
    • Instalacja sieciowa: wszystkie szkolne komputery są podłączone (kablowo lub przez WiFi) do szkolnej sieci, przechowywanie danych mają w jednym, wspólnym miejscu. Aktywację wystarczy przeprowadzić tylko raz, na jednym wybranym PC, wtedy automatycznie przebiegnie aktywacja na wszystkich pozostałych PC. Klucz aktywacyjny można wykorzystać jeden raz.

    • Instalacja stanowiskowa: wybór w sytuacji, w której komputery nie przynależą do jednej sieci szkolnej (mało prawdopodobne w dzisiejszych czasach). W takim wypadku programy muszą być zainstalowane i aktywowane na każdym komputerze osobno (co może zająć sporo czasu).

  • Typ licencji: edukacyjna (dla placówek edukacyjnych)
  • Ważność licencji: wieczysta

Wymagania sprzętowe Wesoła Matematyka

  • System operacyjny: Windows 7/8/10 PL
  • procesor Pentium Dual-Core lub wyższy
  • Pamięć RAM: minimum 2 GB
  • Napęd DVD
  • Karta dźwiękowa

 

Błyskawiczna dostawa

Błyskawiczna dostawa

Bezpłatna dostawa i ubezpieczenie przesyłki

Bezpłatna dostawa i ubezpieczenie przesyłki

Gwarancja wymiany nośnika w przypadku uszkodzenia

Gwarancja wymiany nośnika w przypadku uszkodzenia

Kupujesz bezpiecznie w sprawdzonym sklepie

Kupujesz bezpiecznie w sprawdzonym sklepie

Możliwość otrzymania Karty Stałego Klienta

Możliwość otrzymania Karty Stałego Klienta
Mimo dołożenia wszelkich możliwych starań nie możemy zagwarantować, że publikowane opisy nie zawierają uchybień lub błędów. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o kontakt z handlowcem.
Niniejszy opis podlega ochronie w myśl Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabrania się kopiowania, rozpowszechniania, publikowania bez zgody właściciela.
  • Ponad 20 lat na rynku

  • tylko legalneoprogramowanie

  • szybkie dostawy

  • możliwość negocjacji cen

  • Bezpieczne zakupy

  • Profesjonalnedoradztwo

  • Przejrzyste zakupy

Na blogu

Jak nauczyć dziecko poprawnie gryźć i żuć?

Jak nauczyć dziecko poprawnie gryźć i żuć?

07-05-2021
Nauka gryzienia i żucia ma kluczowe znaczenie w rozwoju karmienia. Gryzienie i żucie ma również bardzo duży wpływ na rozwój mowy oraz prawidłową artykulację. Czy wiesz w jaki sposób nauczyć dziecko poprawnie gryźć i żuć?

więcej

18 pomysłów na prezent dla dziecka w wieku od 6 miesięcy do 2 lat. Co wybrać?

18 pomysłów na prezent dla dziecka w wieku od 6 miesięcy do 2 lat. Co wybrać?

27-04-2021
Wybór zabawki dla dziecka nie jest prostą sprawą. Wie o tym każdy, kto chociaż raz zmierzył się z tym zadaniem. Jaki prezent wybrać dla dziecka w wieku od 6 miesięcy do 2 lat? Na co się zdecydować, żeby dziecko skorzystało z zabawki, a rodzic nie zbankrutował? Zobacz nasze...

więcej

Jak rozwijać kreatywność dzieci?

Jak rozwijać kreatywność dzieci?

21-04-2021
Wszelkie wyzwania wymagają od nas adaptacyjnej postawy twórczej i kreatywnej, gdyż to ona pomaga nam dokonywać zmian i dostosować się do zmieniającej się rzeczywistości. Postawę kreatywną powinno rozwijać się już od najmłodszych lat. W jaki sposób można wspierać kreatywność...

więcej