Zwroty - najczęściej zadawane pytania

Zwroty produktów - najczęściej zadawane pytania

 

  • Czy mogę zwrócić zamówiony produkt?

Zwrot zamówionych produktów jest możliwy w terminie 30 dni, zgodnie z regulaminem naszego sklepu

  • W jaki sposób mogę zwrócić/odesłać produkt?

Szczegóły dotyczące zwrotów dostępne są na stronie https://www.arante.pl/webpage/reklamaje-i-zwroty.html. Na podanej stronie dostępny jest formularz, za pomocą którego można nadać do nas przesyłkę

  • W jaki sposób złożyć reklamację na produkt?

W przypadku niezgodności towaru z umową można złożyć reklamację. Reklamację można złożyć poprzez formularz dostępny na stronie: https://order.baselinker.com/return/d9kjgmcazlp6. Po otrzymaniu reklamacji skontaktujemy się z Państwem w celu rozwiązania problemu.

  • W jaki sposób odesłać produkt w ramach reklamacji

Po złożeniu reklamacji skontaktujemy się z państwem i podamy w jaki sposób należy zwrócić produkt

  • Czy muszę przesłać zdjęcia reklamowanego produktu?

Jeżeli otrzymali Państwo uszkodzony produkt, to należy przesłać zdjęcia z opisem uszkodzenia. Przyspieszą one proces reklamacji.

  • Nie mam danych zamówienia by złożyć reklamację

Dane wprowadzone podczas składania zamówienia otrzymali Państwo na e-mail od  razu po złożeniu zamówienia. Proszę sprawdzić skrzynkę pocztową – wiadomość wysłana z adresu biuro@arante.pl

  • Podczas wprowadzania danych pojawia się błąd „Wprowadzone dane są niepoprawne”

Proszę sprawdzić adres e-mail i numer zamówienia. W przypadku adresu e-mail znaczenie mają duże i małe znaki – musi być identyczny jak ten widoczny w zamówieniu.

  • Podczas wprowadzania danych pojawia się błąd „Nie można dodać zwrotu do tego zamówienia”

Skontaktuj się z obsługą klienta sklepu Arante.pl w celu wyjaśnienia. Podczas kontaktu podaj numer zamówienia

  • Gdzie znajdę numer zamówienia?

Numer zamówienia znajduje się we wiadomości wysyłanej po złożeniu zamówienia. Widoczny jest również na wysłanej fakturze proforma i na fakturze VAT. W formularzu zwrotu należy wpisać wyłącznie cyfry widoczne w numerze zamówienia.

Na blogu

Blog

Narzędzia do pionizacji i lateralizacji czubka języka - nowa wersja narzędzi

Narzędzia do pionizacji i lateralizacji czubka języka - nowa wersja narzędzi

15-05-2024
Do prawidłowego żucia niezbędne są ruchy boczne – lateralne języka, a do prawidłowego połykania i artykulacji głosek niezbędne jest uzyskanie prawidłowej pionizacji języka, a więc wklejenia jego masy w podniebienie. Terapię logopedyczną w wyćwiczeniu tych ruchów mogą wesprzeć... Więcej
Kiedy do logopedy? Czy moje dziecko potrzebuje logopedy? 9 sygnałów, które powinny wzbudzić Twoją czujność.

Kiedy do logopedy? Czy moje dziecko potrzebuje logopedy? 9 sygnałów, które powinny wzbudzić Twoją czujność.

19-04-2024
Dlaczego moje dziecko nie naśladuje dźwięków zwierząt, gdy jego rówieśnicy to robią?  Czy to normalne, że moje dziecko nie wypowiada określonej głoski w danym wieku? Czy wysuwanie języka podczas mowy powinno zachodzić? Z tymi i wieloma innymi pytaniami często borykają się rodzice... Więcej
Program Aktywna Tablica 2024: jakie pomoce można zakupić w ramach aktywnej tablicy? Jak zdobyć dofinansowanie?

Program Aktywna Tablica 2024: jakie pomoce można zakupić w ramach aktywnej tablicy? Jak zdobyć dofinansowanie?

16-04-2024
​W 2024 roku MEN realizuje kolejną, ostatnią już, edycję rządowego Programu Aktywna Tablica 2020-2024, w ramach którego placówki szkolne mogą otrzymać dofinansowanie na zakup sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych. W budżecie Programu jest do rozdania aż 55 mln. zł a wszystko... Więcej