179,00 zł z VAT
Puzzle z pianki – szkielet to pomoc edukacyjna naturalnych wymiarów przydatna zarówno w pracowni biologicznej, jak i przy pracy z młodszymi dziećmi. Wykonany jest z dobrej jakości pianki. Zachęca dzieci do poznania własnego ciała. Umożliwia zapoznanie się z wyglądem kości oraz ich rozmieszczeniem w ciele człowieka. U młodszych dzieci kształtuje orientację w schemacie ciała i przestrzeni.
Duże elementy oraz łatwość złożenia modelu pozwalają na wykorzystanie produktu również z dziećmi w wieku przedszkolnym. Produkt przeznaczony jest dla dzieci powyżej 5 roku życia.
Zabawka edukacyjna przeznaczona dla dzieci w wieku przedszkolnym.
Zabawka edukacyjna przeznaczona dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym.
Zabawka wspomaga kształtowanie umiejętności logicznego myślenia.
Dopasowywanie elementów we właściwe miejsce kształtuje motorykę małą.
Produkt przeznaczony jest dla dzieci powyżej 5 roku życia.
Dopasowywanie elementów we właściwe miejsce kształtuje motorykę małą.
Zabawka pomaga w nauce rozróżniania części ciała oraz w nauce określania przedmiotów względem siebie.
Puzzle z pianki – szkielet to doskonałe narzędzie do kształtowania orientacji w schemacie ciała u dzieci w wieku przedszkolnym. Przy pomocy puzzli dziecko może wskazywać poszczególne części ciała, nazywać je, nauczyć się rozróżniać stronę lewą i prawą. Prawidłowo wykształcona orientacja w schemacie ciała jest niezbędna przy kolejnym etapie – kształtowaniu orientacji przestrzennej.
Puzzle mogą być pomocą przy kształtowaniu nie tylko orientacji w schemacie ciała, ale również w przestrzeni. Mogą być wykorzystywane podczas ćwiczeń związanych z różnicowaniem pojęć typu: „nad”, „pod”, „obok”, „przed”, „za”, „z przodu”, „z tyłu”.
Z pomocą puzzli dzieci w wieku szkolnym mogą dowiedzieć się, jak wyglądają poszczególne kości, jakie są ich rodzaje, gdzie są umieszczone, jakie mają nazwy oraz jakie pełnią funkcje w ciele człowieka. Przedstawione w ten sposób podstawy anatomii są dla dzieci bardziej atrakcyjne, nauczycielowi zaś pomagają w przedstawieniu uczniom wiedzy w sposób bardziej przystępny.
Zabawa polega na wykonaniu modelu szkieletu w formie płaskiej (jako plakat) lub przestrzennej z wykorzystaniem różnorodnych materiałów. Mogą być to kredki, farby, plastelina, wata, tektura, folia aluminiowa itp.
Dziecko losuje karteczkę z nazwą kości i wskazuje na szkielecie, która to kość. Można zastosować też inny wariant tej zabawy: jedno dziecko wskazuje kość i podaje jej nazwę, drugie natomiast określa, czy podana nazwa jest prawidłowa.
Zadaniem dzieci jest stworzenie krzyżówki, której hasła zawierają nazwy kości. Może być to zarówno ćwiczenia samodzielne, jak i grupowe. Po wykonaniu zadania dzieci mogą wymienić się wykonaną krzyżówką z kolegą lub grupą i ją rozwiązać.
Zadaniem dziecka jest odgadnięcie zagadki lub rozwiązanie rebusu dotyczącego części ciała. Może też stworzyć własne rebusy i dać do rozwiązania koledze.
Zabawa ta może mieć dwa warianty. W pierwszym z nich uczniowie rozwiązują gotową wykreślankę – odszukują nazwy kości. W drugim natomiast uczniowie sami tworzą wykreślankę i dają ją do rozwiązania koledze.
Zadaniem dzieci jest wskazanie ilości liter, głosek i sylab w nazwach kości.
Zadaniem dziecka jest określenie położenia misia względem szkieletu. Jest to zabawa kształtująca orientację przestrzenną. Dziecko utrwala pojęcia typu: „nad”, „pod”, „obok”, „przed”, „za”, „z przodu”, „z tyłu”.
Wiek: produkt przeznaczony jest dla dzieci powyżej 5 roku życia.
Materiał: miękka, trwała pianka
Wielkość: ok.122 cm
Ilość elementów: 15
Na odwrocie każdego elementu nadrukowane są nazwy kości w języku angielskim.