Programowanie z krabem + bezpłatny transport kurierem

  • Producent: EISYSTEM
  • Czas realizacji: 1-3 dni
  • 790,00 zł

    745,00 zł z VAT

    OSZCZĘDZASZ 45,00 zł !

  • Cena produktu z transportem od: 745,00 zł z VAT – Firma kurierska (transport gratis)

    Cena produktu z transportem od:
    745,00 zł z VAT – Firma kurierska (transport gratis)
Dodaj do mojej listy

Dla kogo?

Programowanie z krabem jest wielkoformatową grą logiczną do nauki programowania dla grup przedszkolnych w wieku od 5-6 lat. Zestaw polecamy głównie nauczycielom przedszkola i pedagogom chcącym za pomocą gier i zabaw umożliwić dzieciom zdobycie podstawowych umiejętności niezbędnych w programowaniu. Nabycie tych umiejętności już w wieku przedszkolnym jest kluczowe dla kształtowania i rozwijania takich zdolności jak logiczne myślenie, spostrzegawczość, planowanie, przewidywanie, wnioskowanie czy kreatywność.

 

 

 

Pigułka informacyjna

Pigułka informacyjna Programowanie z krabem

 

Co zawiera?

  1. Elementy kartonowe:
    • 32 elementy kartonowe do budowania labiryntów i zadań 22×22 cm. Elementy te są dwustronne – w pierwszych czterech zabawach krab wędruje po kamienistej plaży, w kolejnych czterech zabawach krab wędruje przez rafę koralową,
    • 8 kartonów z muszlami – to cele i nagrody dla kraba w każdej zabawie,
    • kartony z 7 zwierzętami, które w poszczególnych tematach przeszkadzają krabowi w jego drodze do muszli: kruk, żabka, agama, ślimak, murena, meduza, ośmiornica,
    • 48 kartoników z pomarańczowymi strzałkami do zapisywania i planowania drogi kraba 10×10 cm.
  2. Plansza do zabaw i układania labiryntów – w wielkości 170×250 cm
  3. Elementy motywujące:
    • 25 kart dla 25 dzieci z miejscem na osiem naklejek-nagród,
    • 8 zestawów naklejek do każdej zabawy,
    • 25 dyplomów po zakończeniu wszystkich zabaw,
    • karty pracy – 8 wzorów (do każdego z tematów jedna).
  4.  Poradnik metodyczny ze scenariuszami zajęć.

 

 

Dlaczego warto?

  • Nauka programowania umożliwia kształtowanie i rozwijanie takich umiejętności jak logiczne myślenie, spostrzegawczość, planowanie, przewidywanie, wnioskowanie czy kreatywność. Zestaw Programowanie z krabem wprowadza dzieci w świat kodowania już w wieku przedszkolnym i umożliwia nabywanie wyżej wymienionych kluczowych umiejętności poprzez świetną zabawę.
  • Programowanie z krabem to nauka programowania za pomocą unikalnej metody "programowania w ruchu" która jest świetnie dopasowana zarówno do rozwoju psychofizycznego i społecznego najmłodszych dzieci. Nauka w ruchu z wykorzystaniem dostępnych w zestawie materiałów jest dla dzieci w tym wieku zdecydowania ciekawsza, skuteczniejsza i dostarcza im dużo więcej przyjemności
  • Zestaw Programowanie z krabem to doskonałe narzędzie do integrowania grupy. Podczas zabawy może być aktywna cała grupa, dzięki czemu dzieci nabywają tak istotne umiejętności jak współdziałanie z rówieśnikami, nawiązywanie z nimi relacji, wspólne eksperymentowanie i rozwiązywania zagadek.
  • Programowanie z krabem uczy dzieci myślenia analitycznego, algorytmicznego oraz umiejętności dedukcji co stanowi doskonałe przygotowanie do nauki informatyki w szkole.
  • Za pomocą zestawu dzieci mogą eksperymentować, tworzyć wzajemnie zadania, obserwować innych co pobudza ich kreatywność, rozwija wyobraźnię i co ważne pozwala na uczenie się na błędach.
  • Nauka programowania metodą "Programowanie w ruchu" nie wymaga korzystania z komputera ani tabletu, co sprawia, że jest ona bardziej dostępna i można z niej korzystać w dowolnym miejscu i czasie.
  • Scenariusze i materiały dołączone do zestawu zostały opracowane w sposób ułatwiający wykorzystanie ich przez nauczyciela przedszkolnego i nie wymagają specjalnego przygotowania informatycznego, dzięki czemu każdy nauczyciel może prowadzić zajęcia Programowanie z krabem.

Za pomocą gier i zabaw ruchowych dzieci nauczą się myślenia analitycznego, algorytmicznego oraz umiejętności dedukcji niezbędnej w informatyce. Format gry pozwala na swobodne poruszanie się grupy. Na dywaniku dzieci mogą układać zadania-labirynty, a następnie poruszać się po nim by osiągnąć cel. Tworząc labirynty można wykorzystać kartony z ilustracjami kamienistej plaży lub rafy koralowej, ze zwierzętami przeszkadzającymi krabowi oraz z muszlami, które są nagrodą dla kraba za osiągnięcie celu.

Programowanie z krabem

Zaletą zestawu jest to, że dzieci mogą wspólnie tworzyć zadania-labirynty, a następnie prowadzić kraba do celu. Sposób zabawy w dużym stopniu zależy od wychowawcy oraz kreatywności przedszkolaków. Możliwości jest naprawdę wiele, a to wszystko może odbywać się w ruchu, z daleka od komputera.
Dzieci mogą eksperymentować, tworzyć wzajemnie zadania, obserwować innych i uczyć się na błędach. Taki sposób nauki pobudza kreatywność oraz uczy współpracy. Wychowawca może przydzielać role dzieciom adekwatnie do ich możliwości.

 

Sprawdź inne pomoce dydaktyczne.

Bezpłatna dostawa i ubezpieczenie przesyłki

Bezpłatna dostawa i ubezpieczenie przesyłki

Kupujesz bezpiecznie w sprawdzonym sklepie

Kupujesz bezpiecznie w sprawdzonym sklepie

Możliwość negocjacji ceny przy większych zamówieniach

Możliwość negocjacji ceny przy większych zamówieniach
Mimo dołożenia wszelkich możliwych starań nie możemy zagwarantować, że publikowane opisy nie zawierają uchybień lub błędów. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o kontakt z handlowcem.
Niniejszy opis podlega ochronie w myśl Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabrania się kopiowania, rozpowszechniania, publikowania bez zgody właściciela.
Ikony pochodzą ze strony https://www.flaticon.com/
  • Ponad 20 lat na rynku

  • tylko legalneoprogramowanie

  • szybkie dostawy

  • możliwość negocjacji cen

  • Bezpieczne zakupy

  • Profesjonalnedoradztwo

  • Przejrzyste zakupy

Na blogu

Gry zręcznościowe w terapii pedagogicznej – przykłady zabaw

Gry zręcznościowe w terapii pedagogicznej – przykłady zabaw

18-11-2022
Jeśli jeszcze nie wykorzystujesz potencjału gier zręcznościowych w terapii pedagogicznej, to pora to zmienić! Jak wykorzystać gry zręcznościowe w terapii pedagogicznej? Sprawdź nasze propozycje zabaw i ćwiczeń z wykorzystaniem kilku popularnych gier.

więcej

Pomysły na zabawy terapeutyczne i edukacyjne z wykorzystaniem klamerek

Pomysły na zabawy terapeutyczne i edukacyjne z wykorzystaniem klamerek

20-10-2022
Klamerki to niezwykle praktyczne produkty, które można wykorzystać do niezliczonej ilości zabaw terapeutycznych i edukacyjnych, podczas których dziecko rozwinie szereg umiejętności i kompetencji.

więcej

Sala Doświadczania Świata – wielozmysłowa terapia

Sala Doświadczania Świata – wielozmysłowa terapia

14-10-2022
Wielozmysłowe doświadczanie świata to istotny element w terapii zaburzeń. Zobacz w jakich miejscach sprawdzi się Sala Doświadczania Świata; do czego można ją wykorzystać oraz co wziąć pod uwagę przy jej tworzeniu?

więcej