Metoda projektu cz. 1

  • Producent: EDUEXPERT
  • Kod producenta: 978-83-943621-3-3
  • Czas realizacji: 1-3 dni
  • 699,00 zł

    665,00 zł z VAT

    OSZCZĘDZASZ 34,00 zł !

  • Cena produktu z transportem od: 665,00 zł z VAT – Paczkomat InPost (transport gratis)

    Cena produktu z transportem od:
    665,00 zł z VAT – Paczkomat InPost (transport gratis)
Dodaj do mojej listy

 

Metoda Projektu I jest aplikacją pozwalającą na prowadzenie 4 różnych projektów w klasach edukacji wczesnoszkolnej. Do dyspozycji nauczyciela i użytkowników są materiały interaktywne, filmy, oraz różnego rodzaju zadania. Program można wykorzystać również podczas pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.

Główne informacje:

  • Wersja językowa: polska
  • Ilość stanowisk: otwarta na placówkę
  • Typ licencji: edukacyjna
  • Ważność licencji: 1 rok

Metoda Projektu I pozwala na prowadzenie projektów związanych z tematyką jedzenia, odżywania i witamin, rodziny i powiązań rodzinnych, modą i następującymi w niej zmianami oraz teatrem, aktorami i sceną teatralną. Są to zagadnienia związane z otoczeniem dziecka, więc ma z nimi styczność na co dzień.
Metoda projektu I Projekty można prowadzić z wykorzystaniem tablicy interaktywnej dzięki czemu praca grupowa jest efektywniejsza i dzieci chętniej wykonują zadania. Interfejs został przygotowany z myślą o obsłudze przez dzieci, więc jego elementy zostały tak dobrane, by dziecko miało je w swoim zasięgu. Ponad to polecenia widoczne w programie wyświetlane są w formie tekstowej i dodatkowo odczytywane przez lektora. Wpływa to pozytywnie na odbiór przez dzieci treści zadań i mogą je łatwiej zrozumieć.

Użytkownik i nauczyciel może skorzystać z plansz interaktywnych z krzyżówkami i quizami, ćwiczeń interaktywnych, filmów edukacyjnych oraz 4 ćwiczeń do nauki języka angielskiego (nauka słownictwa). Dodatkowo nauczyciel może skorzystać z dostępnych w programie kart pracy i scenariuszy zajęć, które oczywiście można wykorzystać do urozmaicenia lekcji.
Metoda projektu I

Główne cechy Metoda projektu I:

  • 4 projekty (świat jedzenia, rodzina, moda, teatr)
  • Wersja online z możliwością pobrania materiałów na pendrive
  • Możliwość pracy z dziećmi ze SPE
  • 33 scenariusze zabaw i lekcji
  • 33 karty pracy (do wydruku)

Metoda projektu ma za zadanie wykształcenie u dzieci nawiązywania współpracy podczas wspólnych działań, rozwój kreatywności oraz logicznego myślenia. Rozwój tego typu umiejętności z pewnością zaprocentuje w późniejszych etapach edukacji. Jako, że program opiera się na zagadnieniach związanych z otaczającym światem dzieci chętniej wykonują zadania i łatwiej zdobywają wiedzę.

Metoda projektu I

Zawartość Metoda projektu I:

  • Kod dostępu do programu
  • Licencja roczna na dany produkt na całą szkołę
  • Pendrive do wgrania wersji offline, z której można korzystać bezterminowo
  • Przewodnik po programie
  • Diagnoza uczniów umożliwiająca ocenę kompetencji uczniów
  • Naklejka do pokoju nauczycielskiego z loginem i hasłem

Sprawdź inne pomoce dydaktyczne.

Bezpłatna dostawa i ubezpieczenie przesyłki

Bezpłatna dostawa i ubezpieczenie przesyłki

Kupujesz bezpiecznie w sprawdzonym sklepie

Kupujesz bezpiecznie w sprawdzonym sklepie

Możliwość negocjacji ceny przy większych zamówieniach

Możliwość negocjacji ceny przy większych zamówieniach
Mimo dołożenia wszelkich możliwych starań nie możemy zagwarantować, że publikowane opisy nie zawierają uchybień lub błędów. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o kontakt z handlowcem.
Niniejszy opis podlega ochronie w myśl Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabrania się kopiowania, rozpowszechniania, publikowania bez zgody właściciela.
Ikony pochodzą ze strony https://www.flaticon.com/
  • Ponad 20 lat na rynku

  • tylko legalneoprogramowanie

  • szybkie dostawy

  • możliwość negocjacji cen

  • Bezpieczne zakupy

  • Profesjonalnedoradztwo

  • Przejrzyste zakupy

Na blogu

Gry zręcznościowe w terapii pedagogicznej – przykłady zabaw

Gry zręcznościowe w terapii pedagogicznej – przykłady zabaw

18-11-2022
Jeśli jeszcze nie wykorzystujesz potencjału gier zręcznościowych w terapii pedagogicznej, to pora to zmienić! Jak wykorzystać gry zręcznościowe w terapii pedagogicznej? Sprawdź nasze propozycje zabaw i ćwiczeń z wykorzystaniem kilku popularnych gier.

więcej

Pomysły na zabawy terapeutyczne i edukacyjne z wykorzystaniem klamerek

Pomysły na zabawy terapeutyczne i edukacyjne z wykorzystaniem klamerek

20-10-2022
Klamerki to niezwykle praktyczne produkty, które można wykorzystać do niezliczonej ilości zabaw terapeutycznych i edukacyjnych, podczas których dziecko rozwinie szereg umiejętności i kompetencji.

więcej

Sala Doświadczania Świata – wielozmysłowa terapia

Sala Doświadczania Świata – wielozmysłowa terapia

14-10-2022
Wielozmysłowe doświadczanie świata to istotny element w terapii zaburzeń. Zobacz w jakich miejscach sprawdzi się Sala Doświadczania Świata; do czego można ją wykorzystać oraz co wziąć pod uwagę przy jej tworzeniu?

więcej