390,00 zł
337,00 zł z VAT
Escape Room Geografia to idealne rozwiązanie dla nauczycieli geografii poszukujących niebanalnych pomysłów na przeprowadzenie lekcji powtórzeniowej w klasach 4-8. Zajęcia prowadzone w formie gry wymagają od uczniów zaangażowania i współpracy. Każdy uczeń staje się częścią fabuły i ma wpływ na podejmowanie decyzji. Interesująca narracja z pewnością będzie doskonałą motywacją dla uczniów do zdobywania wiedzy z zakresu geografii.
19 scenariuszy zajęć – duży wybór scenariuszy pozwoli Ci na urozmaicenie zajęć oraz odpowiedni dobór pytań do aktualnie omawianych tematów.
Przystosowane do zdalnego nauczania – w skład Escape Room Geografia wchodzi 9 scenariuszy przeznaczonych do nauki zdalnej.
Poprawa umiejętności społecznych – uczniowie by rozwiązać zagadki muszą ze sobą współpracować co udoskonali ich umiejętności interpersonalne.
Angażująca forma nauki – materiały są tak przygotowane, aby przyciągnąć zainteresowanie uczniów i zachęcić ich do aktywnego uczestniczenia w zajęciach.
Nauka poprzez zabawę - Escape Room Geografia uczy przy okazji bawiąc i bawi przy okazji ucząc – a do tego nie wymaga wcześniejszego przygotowania pomieszczenia.
Materiały zgodne z podstawą programową – gra jest zgodna z podstawą programową do nauki geografii w klasach 5-8 oraz przyrody w klasie 4. Escape Room Geografia obejmuje zagadnienia takie, jak: regiony geograficzne Polski i świata, formy ochrony przyrody, Układ Słoneczny czy lądy i oceany.
9 scenariuszy lekcji powtórzeniowych (z całego działu) do przeprowadzenia w klasie
9 scenariuszy lekcji powtórzeniowych (z dwóch lekcji) w systemie zdalnym,
poradnik metodyczny dla nauczyciela ze skryptem odpowiedzi i szczegółowo rozpisanymi scenariuszami zajęć,
koperty, karty pracy, mapy, ilustracje, łamigłówki i zadania zaprojektowane przez nauczycieli-pasjonatów gier zagadkowych,
opracowania gotowych notatek powtórkowych dla uczniów w formie ciekawej grafiki,
Specjalny dodatek Escape Room Szkoła – rozbudowany scenariusz odwołujący się do wiedzy geograficznej, angażujący całą placówkę do wykorzystania go podczas imprez szkolnych.