Zakupy bez konieczności rejestrowania się!
Bezpłatna dostawa: Paczkomaty InPost - od 150 zł | Kurier 48 - od 300 zł | UPS - od 700 zł Facebook
Szanowni klienci, informujemy, że sklep internetowy działa w pełnym zakresie. Zamówienia realizowane są bez żadnych zmian.

eduSensus Logopedia Pro - Logo-Gry + mikrofon + cymbałki + bezpłatny transport kurierem

  • Producent: NOWA ERA
  • Kod producenta: 5901828994999
  • Czas realizacji: Wysyłka w 24 godziny
  • 1 499,00 zł

    1 332,80 zł z VAT

    OSZCZĘDZASZ 166,20 zł !

  • Cena produktu z transportem od:
    1 332,80 zł z VAT – Firma kurierska (transport gratis)
  • Warunki i koszty dostawy
    Cena z transportem:
    1 332,80 zł Paczkomat InPost (bezpłatnie)
    1 332,80 zł Poczta Polska Kurier 48 (bezpłatnie)
    1 332,80 zł Firma kurierska (bezpłatnie)
    1 357,80 zł Firma kurierska - Pobranie (+25,00 zł)
  • Ocena:
    Dodaj ocenę:
    5 / 5 Opinie: 1 
Dodaj do mojej listy

Dla kogo?

Program eduSensus Logopedia PRO Logo-gry to multimedialna, logopedyczna przygoda pozwalająca na profilaktykę oraz terapię logopedyczną. Szereg ćwiczeń doskonalących różne umiejętności związane z prawidłową umiejętnością wydobywania dźwięków rozwijają logopedyczny potencjał dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, uczących się mówić lub przejawiających zaburzeniami słuchu lub koncentracji. Program „Logopedia pro- Logo-gry” świetnie sprawdzi się m.in. na zajęciach logopedycznych korekcyjno-kompensacyjnych oraz ukierunkowanych na doskonalenie emisji głosu. Przeznaczony jest dla logopedów, terapeutów a także rodziców.


 

 

 

Logopedia PRO Logo-Gry w pigułce

 

eduSensus Logopedia PRO - Logo Gry: Pigułka informacyjna

 

Czym wyróżnia się nasza oferta?

Kup dziś w Arante a otrzymasz gratis dwunastotonowe cymbałki które dodatkowo poszerzą funkcjonalność pakietu eduSensus Logopedia PRO Logo-Gry.

 

Cymbałki gratis przy zakupie mTalent Percepcja Słuchowa

 

Co zawiera produkt?

  • 26 gier wspomagających nabywanie umiejętności operowania cechami dźwięku, takimi jak: wysokość, głośność (natężenie), dźwięczność, czas trwania
  • Program multimedialny na pendrive,
  • Profesjonalny mikrofon,
  • Przewodnik metodyczny zawierający scenariusze zajęć oraz zestawy tekstów, terapeutycznych,

Gry multimedialne takie jak:

  • „LOGO-Cel”
  • „LOGO- Kręcik”
  • „LOGO- Locik”
  • „LOGO- Łapka”
  • „LOGO- Malarz”
  • „LOGO- Muzyk”
  • „LOGO- Papuga”
  • „LOGO- Poziom”
  • „LOGO- Szum”
  • „LOGO- Tenis”

Główne obszary wykorzystania programu:

  • profilaktyka zaburzeń mowy i języka,
  • wspieranie rozwoju prawidłowej artykulacji,
  • kształcenie prawidłowej fazy wydechowej,
  • ćwiczenia natężenia głosu,
  • ćwiczenia rytmiki mowy,
  • trening modulacji i intonacji głosu,
  • ćwiczenia dźwięczności (głoski dźwięczne i bezdźwięczne),
  • wspomaganie, urozmaicanie kształcenia słuchowego,
  • wsparcie w terapii opóźnionego rozwoju mowy,
  • rozwijanie koordynacji wzrokowo-słuchowo-ruchowej,
  • kształcenie poczucia sprawstwa,
  • praktyczne zastosowanie w surdopedagogice i surdologopedii oraz na zajęciach emisji głosu.

 

Dlaczego warto?

 

  • Program „EduSensus- Logo-Gry” pozwala w sposób słuchowy przygotować pacjenta na aktywny odbiór terapii logopedycznej. Kształcenie słuchowe polegające m.in. na doskonaleniu umiejętności rozróżniania głosek dźwięcznych i bezdźwięcznych to fundament przyszłych postępów pacjenta na drodze do nienagannej artykulacji!
  • Prawidłowa emisja głosu to nie tylko klucz do prawidło brzmiącego głosu dla wybitnych wokalistów. Emisja głosu to tak naprawdę szeroko pojęta higiena tego narządu! „EduSensus- Logo-Gry” to jeden z nielicznych programów, który w tak dużym stopniu zwraca uwagę na: wydłużanie fazy wydechowej, modulację dźwięku oraz naukę panowania i prawidłowego grania na tak niezwykłym „instrumencie” jakim jest nasz głos.

Logo Gry - screen

  • Terapia jąkania u dzieci i młodzieży to niewyobrażalne wyzwanie dla pacjenta oraz logopedy. Pacjent z rozwojową niepłynnością mówienia lub jąkający się wymaga szczególnego podejścia. Najważniejsze to obniżenia stresu, pokazania innej rzeczywistości – przede wszystkim spełniania marzeń o o terapii w formie zabawy! Program „EduSensus- Logo-Gry” u pacjentów z zaburzeniami płynności mówienia pozwala w przyjemny sposób (często w formie nieocenionej metafory) oswoić się z własnym głosem oraz używać go jak „instrumentu” nad którym mamy szansę panować czy dostosowywać do określonej sytuacji!
  • „EduSensus- Logo-Gry” dzięki różnorodnym atrakcjom (szereg rozmaitych gier, przyjaznych postaci, pozytywnych sugestii) sprawia,że dziecko z opóźnionym rozwojem mowy, które dotychczas nie znalazło dostatecznego bodźca, aby komunikować się z otoczeniem mową... na początku zdaje się być zaciekawione, ale już po kilku próbach z powodzeniem wydobywa dźwięk będący „narzędziem” do otwarcia wspaniałej przygody. Dzięki temu jest to działanie dostosowane w pełni do potrzeb dzieci zmagających się z opóźnionym rozwojem mowy!

Logo Gry - screen

  • Zdiagnozowane spektrum (autyzm, zespół Aspergera) u dziecka, w oczach wielu nauczycieli, specjalistów oraz rodziców budzi przerażenie. Często nie jest to związane z samym zaburzeniem, ale z dostosowaniem terapii, lekcji do potrzeb autysty. Jakich pomocy szukać by autysta z zaciekawieniem pokonywał deficyty rozwojowe? Co zrobić by skupić trudno utrzymującą się uwagę? Na te potrzeby odpowiada „EduSensus- Logo-Gry”, ciekawa dynamika programu i niebanalne gry pozwalają „przebić” się przez „grubą szybę” odgradzającą dziecko autystyczne od wymagającej rzeczywistości!
  • Całościowe podejście do zaburzenia dziecka to najskuteczniejsze z wszelkich możliwych podejść terapeutycznych. Kiedy narząd słuchu pacjenta nie funkcjonuje prawidłowo oczywistym staje się wprowadzenie do terapii rozmaitych ćwiczeń słuchowych. Jednak czy to wystarczy? Zdecydowanie nie! Stąd program „EduSensus- Logo-Gry” stworzył multum rozwijających obszarów np. rozwijanie koordynacji wzrokowo-słuchowo-ruchowej, wspomaganie kształcenia słuchowego czy ćwiczenia rytmiki mowy. Wszystko po to, aby pracować nad kilkoma deficytami równocześnie, a poczynione postępy obserwować jak dołożenie kolejnego puzzla do układanki jaką jest nasz genialny mózg!

Logo Gry - screen

  • Program „EduSensus- Logo-Gry” jest przyjazny rodzicom. Nie wymaga dużych umiejętności technicznych bądź szerokiej wiedzy terapeutycznej, nie jest to również program szkodliwy. Posiada dwie drogi zastosowania, u dziecka zmagającego się z określonym zaburzeniem rodzic może przy współpracy z terapeutą w ciekawy sposób uzupełniać terapię specjalistyczną ćwiczeniami w domu. Natomiast rodzic którego pociecha nie wymaga zajęć specjalistycznych może samodzielnie rozwijać potencjał dziecka, co z pewnością zaowocuje wieloma sukcesami w przyszłości!
  • Program dostępny jest na pendrive, dzięki czemu instalacja jest niezwykle łatwa. Ponadto program świetnie współpracuje z tablicą interaktywną oraz komputerem z panelem dotykowym co dodatkowo zwiększa możliwości wykorzystania programu zarówno na zajęciach indywidualnych jak i grupowych. Ta szeroka forma wielu możliwości, zdecydowanie obniża stres związany z codziennym przygotowaniem zajęć i dostosowaniem ich do nieprzewidywalnych warunków!

 

Potrzebujesz więcej informacji? Szczegółowy opis

 

1. „LOGO-Cel” : ćwiczy prozodię i rytmikę mowy. Zadaniem dziecka jest strzelanie do przesuwających się na ekranie elementów. Strzał można oddać po przekroczeniu odpowiedniego progu dźwięku. Im głośniej gracz będzie mówił, tym wyżej pelikan pszczoła lub samolot będą się wznosić. Gra może być sterowana poziomem mowy dźwięcznej i bezdźwięcznej.

2. „LOGO-Kręcik” : to gra ćwicząca wydłużanie fazy wydechowej, zachęca dziecko do wydawania dźwięków i pobudza do żywej artykulacji. Piłka, wiatrak lub bączek wprawiany jest w ruch za pomocą głosu. Prędkość ruchu elementu jest proporcjonalna do poziomu dźwięku podawanego do mikrofonu oraz długości jego trwania. Ćwiczenia wydłużania fazy wydechowej to dla każdego pacjenta nie lada wyzwanie! Jednak w klimacie tak wciągającej zabawy to wyzwanie staje się samą w sobie prostotą!

3. „LOGO-Locik”: rozwija siłę dynamiczną wydobywanego dźwięku. Użytkownik steruje lotem samolotu, pszczółki lub pelikana w taki sposób by zbierać widoczne elementy i zarazem omijać pojawiające się przeszkody. Wysokość lotu jest zależna od siły wydobywanego dźwięku. Sterowanie własnym głosem z jednoczesnym omijaniem przeszkód to świetne połączenie myślenia strategicznego z nieocenionym ćwiczeniem emisyjnym.

4. „LOGO-Łapka”: wspomaga modulację głosu i intonację wypowiedzi. W grze należy sterować elementem widocznym na ekranie w taki sposób, aby wysoki głos przesuwał go w górę, a niski w dół. Ta prosta manipulacja własnym głosem pozwala poznać dostrzec szereg dotąd nieznanych właściwości ludzkiego głosu.

5. „LOGO-Malarz”: pobudza dziecko do wydawania pojedynczych dźwięków oraz mowy. Podanie odpowiedniego dźwięku powoduje wyświetlenie ilustracji na ekranie. Im większa długość i wyższy poziom dźwięku tym obrazek obraz jest dłużej widoczny i ma zadany kolor. To ciekawa informacja zwrotna i zauważalny komunikat na temat sposobu artykułowanego dźwięku.

6. „LOGO-Muzyk”: pomaga w ćwiczeniach modulacji głosu i intonacji wypowiedzi. Na podstawie wysokości głosu uruchamiana jest odpowiednia piszczałka. Dzięki możliwości wykorzystania własnego głosu w określonym celu, uczestnik gry uczy się w jaki sposób nad nim zapanować lub aby osiągnąć cel zwiększyć jego natężenie.

7. „LOGO-Papuga” : wspomaga wymowę. Gra polega na mówieniu do mikrofonu, podczas gdy papuga z pewnym opóźnieniem powtarza słowa wypowiadane przez uczestnika gry. Dzieci niesłyszące mogą odczuć wibrację dźwięku w następujący sposób: głośnik wykorzystujemy jako element drgający, w którym dziecko odczuwa drgania wywołane siłą artykułowanego słowa. Gra „Logo- Papuga” ułatwia dziecku kontrolowanie własnej wypowiedzi oraz rozwija jej prozodyczną jakość.

8. „LOGO-Poziom”: podczas mówienia użytkownik ma możliwość kontrolowania na ekranie kształtu fali dźwiękowej. Dzięki czemu z powodzeniem obserwuje ton swojej wypowiedzi.

9. „LOGO-Szum” : wspomaga proces utrwalania artykulacji głosek sz i s. Dziecko steruje za pomocą wypowiadanych głosek lub wyrazów koszem lub garnkiem, do którego poleca się mu się, aby łapał spadające elementy. To nie tylko ćwiczenie prawidłowej artykulacji, ale również zręczności i koncentracji na zadaniu.

10. „LOGO-Tenis" :ćwiczy modulację głosu oraz intonację wypowiedzi. Na podstawie wysokości wypowiadanego do mikrofonu głosu należy odbijać widoczny element. To zdecydowanie najlepsza forma na praktyczne ćwiczenia emisji głosu.

 

Informacje techniczne

 

Główne informacje:

  • Wersja językowa: polska
  • Ilość stanowisk: 1
  • Typ licencji: komercyjna
  • Ważność licencji: wieczysta
  • Nośnik: pendrive

 

Wymagania systemowe Logo-Gry:

  • System operacyjny: Windows 7/8.x/10 (32bit i 64 bit)
  • Pamięć RAM: 2 GB (system 32-bit) lub 4 GB (system 64-bit)
  • Procesor: 2,8 gigaherca (GHz)
  • Karta graficzna pracująca z rozdzielczością minimum 1024x768
  • Port USB 2.0
  • Wymaga zainstalowanego oprogramowania Adobe Flash Player
  • Karta dźwiękowa, głośniki lub słuchawki
  • Mikrofon zewnętrzny (zalecany) - w zestawie

Mikrofon wchodzący w skład pakietu jest wyszczególniany jako osobna pozycja na fakturze VAT.

Deklaracja zgodności - kliknij by pobrać.

Błyskawiczna dostawa

Błyskawiczna dostawa

Bezpłatna dostawa i ubezpieczenie przesyłki

Bezpłatna dostawa i ubezpieczenie przesyłki

Kupujesz bezpiecznie w sprawdzonym sklepie

Kupujesz bezpiecznie w sprawdzonym sklepie

Możliwość negocjacji ceny przy większych zamówieniach

Możliwość negocjacji ceny przy większych zamówieniach

Możliwość otrzymania Karty Stałego Klienta

Możliwość otrzymania Karty Stałego Klienta
Mimo dołożenia wszelkich możliwych starań nie możemy zagwarantować, że publikowane opisy nie zawierają uchybień lub błędów. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o kontakt z handlowcem.
Niniejszy opis podlega ochronie w myśl Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabrania się kopiowania, rozpowszechniania, publikowania bez zgody właściciela.
  • Ponad 20 lat na rynku

  • tylko legalneoprogramowanie

  • szybkie dostawy

  • możliwość negocjacji cen

  • Bezpieczne zakupy

  • Profesjonalnedoradztwo

  • Przejrzyste zakupy

Na blogu

Kilka pomysłów Marii Montessori na kształtowanie umiejętności matematycznych dziecka w domowym zaciszu

Kilka pomysłów Marii Montessori na kształtowanie umiejętności matematycznych dziecka w domowym zaciszu

10-06-2020
Zobacz proste sposoby na ciekawą i przyjemną edukację matematyczną

więcej

MPP Matematyka – recenzja oprogramowania

MPP Matematyka – recenzja oprogramowania

25-02-2020
MPP Matematyka – recenzja oprogramowania dla szkoły podstawowej

więcej

ARANTE