1 699,00 zł
1 533,00 zł z VAT
Program logopedyczny eduSensus Logopedia PRO Logo-gry to multimedialna, logopedyczna przygoda pozwalająca na profilaktykę oraz terapię logopedyczną. Szereg ćwiczeń logopedycznych doskonalących różne umiejętności związane z prawidłową umiejętnością wydobywania dźwięków rozwijają logopedyczny potencjał dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, uczących się mówić lub przejawiających zaburzeniami słuchu lub koncentracji. Program „Logopedia pro- Logo-gry” świetnie sprawdzi się m.in. na zajęciach logopedycznych korekcyjno-kompensacyjnych oraz ukierunkowanych na doskonalenie emisji głosu. Przeznaczony jest dla logopedów, terapeutów a także rodziców.
Logopedia PRO Logo-Gry w pigułce
Co zawiera produkt?
Gry multimedialne takie jak:
Główne obszary wykorzystania programu:
Dlaczego warto?
Program dostępny jest na pendrive, dzięki czemu instalacja jest niezwykle łatwa. Ponadto program świetnie współpracuje z tablicą interaktywną oraz komputerem z panelem dotykowym co dodatkowo zwiększa możliwości wykorzystania programu zarówno na zajęciach indywidualnych jak i grupowych. Ta szeroka forma wielu możliwości, zdecydowanie obniża stres związany z codziennym przygotowaniem zajęć i dostosowaniem ich do nieprzewidywalnych warunków!
Zawiera drukowaną publikacje "Podręczny zestaw obrazkowy" z ponad 300 ilustracjami do rozwijania słownictwa, kompetencji komunikacyjnych i funkcji percepcyjno-motorycznych.
Certyfikat ISO 9001:2015 / 13485 producenta.
1. „LOGO-Cel” : ćwiczy prozodię i rytmikę mowy. Zadaniem dziecka jest strzelanie do przesuwających się na ekranie elementów. Strzał można oddać po przekroczeniu odpowiedniego progu dźwięku. Im głośniej gracz będzie mówił, tym wyżej pelikan pszczoła lub samolot będą się wznosić. Gra może być sterowana poziomem mowy dźwięcznej i bezdźwięcznej.
2. „LOGO-Kręcik” : to gra ćwicząca wydłużanie fazy wydechowej, zachęca dziecko do wydawania dźwięków i pobudza do żywej artykulacji. Piłka, wiatrak lub bączek wprawiany jest w ruch za pomocą głosu. Prędkość ruchu elementu jest proporcjonalna do poziomu dźwięku podawanego do mikrofonu oraz długości jego trwania. Ćwiczenia wydłużania fazy wydechowej to dla każdego pacjenta nie lada wyzwanie! Jednak w klimacie tak wciągającej zabawy to wyzwanie staje się samą w sobie prostotą!
3. „LOGO-Locik”: rozwija siłę dynamiczną wydobywanego dźwięku. Użytkownik steruje lotem samolotu, pszczółki lub pelikana w taki sposób by zbierać widoczne elementy i zarazem omijać pojawiające się przeszkody. Wysokość lotu jest zależna od siły wydobywanego dźwięku. Sterowanie własnym głosem z jednoczesnym omijaniem przeszkód to świetne połączenie myślenia strategicznego z nieocenionym ćwiczeniem emisyjnym.
4. „LOGO-Łapka”: wspomaga modulację głosu i intonację wypowiedzi. W grze należy sterować elementem widocznym na ekranie w taki sposób, aby wysoki głos przesuwał go w górę, a niski w dół. Ta prosta manipulacja własnym głosem pozwala poznać dostrzec szereg dotąd nieznanych właściwości ludzkiego głosu.
5. „LOGO-Malarz”: pobudza dziecko do wydawania pojedynczych dźwięków oraz mowy. Podanie odpowiedniego dźwięku powoduje wyświetlenie ilustracji na ekranie. Im większa długość i wyższy poziom dźwięku tym obrazek obraz jest dłużej widoczny i ma zadany kolor. To ciekawa informacja zwrotna i zauważalny komunikat na temat sposobu artykułowanego dźwięku.
6. „LOGO-Muzyk”: pomaga w ćwiczeniach modulacji głosu i intonacji wypowiedzi. Na podstawie wysokości głosu uruchamiana jest odpowiednia piszczałka. Dzięki możliwości wykorzystania własnego głosu w określonym celu, uczestnik gry uczy się w jaki sposób nad nim zapanować lub aby osiągnąć cel zwiększyć jego natężenie.
7. „LOGO-Papuga” : wspomaga wymowę. Gra polega na mówieniu do mikrofonu, podczas gdy papuga z pewnym opóźnieniem powtarza słowa wypowiadane przez uczestnika gry. Dzieci niesłyszące mogą odczuć wibrację dźwięku w następujący sposób: głośnik wykorzystujemy jako element drgający, w którym dziecko odczuwa drgania wywołane siłą artykułowanego słowa. Gra „Logo- Papuga” ułatwia dziecku kontrolowanie własnej wypowiedzi oraz rozwija jej prozodyczną jakość.
8. „LOGO-Poziom”: podczas mówienia użytkownik ma możliwość kontrolowania na ekranie kształtu fali dźwiękowej. Dzięki czemu z powodzeniem obserwuje ton swojej wypowiedzi.
9. „LOGO-Szum” : wspomaga proces utrwalania artykulacji głosek sz i s. Dziecko steruje za pomocą wypowiadanych głosek lub wyrazów koszem lub garnkiem, do którego poleca się mu się, aby łapał spadające elementy. To nie tylko ćwiczenie prawidłowej artykulacji, ale również zręczności i koncentracji na zadaniu.
10. „LOGO-Tenis" :ćwiczy modulację głosu oraz intonację wypowiedzi. Na podstawie wysokości wypowiadanego do mikrofonu głosu należy odbijać widoczny element. To zdecydowanie najlepsza forma na praktyczne ćwiczenia emisji głosu.
Informacje o programie
Licencja | komercyjna/wieczysta |
Ilość stanowisk | 2 |
Wersja językowa | polska |
Nośnik | pendrive |
Gwarancja | 2 lata |
• Windows 7/8/10 - wersje 32- i 64-bit
• Procesor 2,4 GHz
• 2 GB pamięci RAM (dla systemu 32-bit) lub 4 GB (dla systemu 64-bit)
• Karta graficzna pracująca z rozdzielczością 1024x768
• Karta dźwiękowa, głośniki lub słuchawki, mikrofon zewnętrzny (zalecany)
• Mysz lub inne urządzenie wskazujące
• Port USB 2.0/3.0
• 300 MB miejsca na dysku twardym
Deklaracja zgodności - kliknij by pobrać.
KARTY PRACY - Logopedyczne:
1. W prezencie do produktu otrzymasz ponad 40 logopedycznych kart pracy, stanowiących połączenie ćwiczeń językowych z obrazkowymi. W pakiecie znajduje się 6 zestawów przeznaczonych dla dzieci klas 0-III, są to ćwiczenia:
2. Pakiet zawiera także karty pracy ze zbiorem kilkunastu krótkich rymowanek, połączonych z ilustracją i danymi wyrażeniem dźwiękonaśladowczym. Przeznaczone są dla najmłodszych dzieci oraz dla osób z opóźnionym rozwojem mowy, afazją, niedosłuchem czy zaburzeniami komunikacyjnymi.
3. W pakiecie znajdziesz także zestaw kart przeznaczonych dla młodzieży oraz dorosłych z afazją.
Karty pracy otrzymasz w formacie .pdf do samodzielnego wydrukowania na podany w zamówieniu adres e-mail.