Edukacyjne domino z teksturami

  • Obserwuj produkt:
  • Producent: ANDREU TOYS
  • Kod producenta: 8416040161151

  • Historia ceny
    Najniższa cena 30 dni przed obniżką: 145,00 zł brutto
  • Czas realizacji: Wysyłka w 24 godziny
  • 145,00 zł

    129,00 zł z VAT

    CENA KATALOGOWA: 145,00 zł
    OSZCZĘDZASZ: 16,00 zł !

  • Cena produktu z transportem od: 144,90 zł z VAT – Paczkomat InPost<br/>Bezpłatny transport już od 200,00 zł

    Cena produktu z transportem od:
    144,90 zł z VAT – Paczkomat InPost
    Bezpłatny transport już od 200,00 zł

Dla kogo?

Edukacyjne domino z teksturami to sensoryczna gra przeznaczona dla dzieci przedszkolnych i nieco młodszych oraz dla seniorów.

Zabawka oddziałuje na zmysł wzroku i dotyku. Łączenie ze sobą kwadratów o tym samym kolorze i teksturze rozwija motorykę małą oraz koordynację wzrokowo-ruchową dziecka. Różnobarwne tekstury umożliwiają naukę nazywania i rozpoznawania kolorów. Przy pomocy zabawki dziecko może zapoznać się także z pojęciem „tekstura”.

Produkt może być wykorzystany podczas różnego rodzaju terapii oraz podczas zajęć integracji sensorycznej. Gra może stanowić ciekawy element wyposażenia przedszkoli oraz świetlic szkolnych.

Produkt przeznaczony jest dla dzieci powyżej 2 roku życia.

 

8-certyfikat-bezpieczenstwa-dobra-jakosc-bezpieczny-produkt Bezpieczny produkt

Gra posiada Certyfikat CE – jest bezpieczna dla dzieci.

85-edukacja-przedszkolna2 Edukacja przedszkolna

Grę można wykorzystać na zajęciach przedszkolnych m.in. na temat zmysłów.

5-dla-niewidomych-i-slabowidzacych-60 Dla niewidomych i słabowidzących

Różnorodne faktury znajdujące się na elementach domina sprawiają, że z gry mogą korzystać osoby niewidome i słabowidzące.

91-ekologiczny3 Ekologiczny produkt

Zabawka posiada Certyfikat FSC.

36-nauka-mieszania-sie-barw-nauka-kolorow Nauka kolorów

Różnokolorowe elementy gry umożliwiają naukę nazywania i rozpoznawania kolorów.

52-percepcja-wzrokowa-zmysl-wzroku Zmysł wzroku

Różne kolory i tekstury elementów oddziałują na wzrok dziecka.

78-zmysl-dotyku3 Zmysł dotyku

Elementy mają różne tekstury, które pobudzają zmysł dotyku.

42-od-1-roku-zycia-2- Wiek 2+

Gra przeznaczona jest dla dzieci powyżej 2 roku życia.

 

 

 

Dlaczego warto?

  • Oddziaływanie na zmysł dotyku

Elementy domina mają różne tekstury, a każdy kolor odpowiada innemu rodzajowi materiału. Gra świetnie oddziałuje więc na zmysł dotyku. Można ją wykorzystać podczas zajęć na temat zmysłów oraz na zajęciach plastycznych przy wprowadzaniu pojęcia „tekstura”. Przy pomocy gry dziecko może poznać pojęcia takie jak: śliski, gładki, chropowaty itp. oraz rozróżniać je przy pomocy zmysłu dotyku.

Gra świetnie oddziałuje więc na zmysł dotyku. Można ją wykorzystać podczas zajęć na temat zmysłów oraz na zajęciach plastycznych przy wprowadzaniu pojęcia „tekstura”.

 

  • Oddziaływanie na zmysł wzroku

Domino z teksturami jest zabawką sensoryczną. Poza zmysłem dotyku oddziałuje ono także na zmysł wzroku. Przy pomocy gry dziecko może rozróżniać kolory oraz tekstury materiałów. Łączenie ze sobą elementów, które mają ten sam kolor i teksturę rozwija także koordynację wzrokowo-ruchową.

 

Elementy gry można wykorzystać do nauki liczenia, dodawania i odejmowania, ćwiczeń orientacji przestrzennej.

 

  • Nauka kolorów

Elementy poza teksturami różnią się także kolorem. Przy pomocy gry dziecko może nauczyć się nazywać i rozróżniać najbardziej znane kolory: różowy, pomarańczowy, fioletowy, jasnoniebieski, niebieski, beżowy, czarny. Może dzielić także kolory na jasne i ciemne.

 

Przy pomocy gry dziecko może nauczyć się nazywać i rozróżniać najbardziej znane kolory: różowy, pomarańczowy, fioletowy, jasnoniebieski, niebieski, beżowy, czarny.

 

  • Ćwiczenia orientacji przestrzennej

Zabawkę wykorzystać można do ćwiczeń orientacji przestrzennej. Z jej pomocą dziecko może ćwiczyć stosowanie określeń: „nad”, „pod”, „obok”, „pomiędzy”, „po prawej”, „po lewej”, „przed”, „za”, „obok”, „przy”.

 

Zabawka oddziałuje na zmysł wzroku i dotyku

 

  • Wykorzystanie w terapii

Grę można wykorzystać podczas różnego rodzaju zajęć terapeutycznych jako środek pobudzający zmysły. Sprawdzi się ona podczas zajęć integracji sensorycznej, terapii osób z nadwrażliwością dotykową oraz podczas terapii osób niewidomych i słabowidzących.

Produkt może być wykorzystany podczas różnego rodzaju terapii oraz podczas zajęć integracji sensorycznej.


Pomysły na zabawę


  • Dopasuj elementy za pomocą dotyku – pobudzanie zmysłu dotyku, poszerzanie słownictwa związanego z teksturą, rozwój motoryki małej

Dziecko dokładnie przygląda się elementom gry oraz dotyka tekstur. Następnie nauczyciel zasłania oczy dziecka. Maluch próbuje połączyć ze sobą elementy o tej samej fakturze, kierując się wyłącznie zmysłem dotyku. Może też określić, jaka jest dotykana przez niego tkanina (np. gładka, śliska, szorstka). Po połączeniu ze sobą wszystkich elementów dziecko odsłania oczy i sprawdza, czy elementy zostały prawidłowo połączone.

 

Łączenie ze sobą elementów, które mają ten sam kolor i teksturę rozwija także koordynację wzrokowo-ruchową.

 

  • Połącz elementy według instrukcji – nauka stosowania się do instrukcji, rozwój motoryki małej, percepcji wzrokowej i koordynacji wzrokowo-ruchowej, rozróżnianie kolorów, utrwalanie słownictwa związanego z teksturą, ćwiczenia orientacji przestrzennej

Zadaniem dziecka jest ułożenie domina według instrukcji nauczyciela. Elementy domina mogą być układane na różne sposoby. Nauczyciel może dawać polecenia typu: „połącz teksturę chropowatą z teksturą śliską”, „połącz teksturę gładką z elementem w jasnym kolorze”, „połącz pomarańczowy element z elementem w ciemnym kolorze”. Zabawę można też poprowadzić kierując się samą orientacją przestrzenną, np. „dodaj dwa elementy po prawej stronie, dodaj trzy do góry” itp.

Grę można wykorzystać podczas różnego rodzaju zajęć terapeutycznych jako środek pobudzający zmysły.

Główne informacje

Wymiary elementu: 4 x 8 x 1 cm.

Wymiary opakowania: 21 x 16,8 x 7,2 cm.

Materiał: drewno i tkanina.

Do zestawu dołączona jest płócienna torba.

Wiek: 2+.

Gra posiada Certyfikat CE oraz FSC.

Błyskawiczna dostawa

Błyskawiczna dostawa

Kupujesz bezpiecznie w sprawdzonym sklepie

Kupujesz bezpiecznie w sprawdzonym sklepie
Mimo dołożenia wszelkich możliwych starań nie możemy zagwarantować, że publikowane opisy nie zawierają uchybień lub błędów. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o kontakt z handlowcem.
Niniejszy opis podlega ochronie w myśl Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabrania się kopiowania, rozpowszechniania, publikowania bez zgody właściciela.
Ikony pochodzą ze strony https://www.flaticon.com/

Na blogu

Blog

Kiedy do logopedy? Czy moje dziecko potrzebuje logopedy? 9 sygnałów, które powinny wzbudzić Twoją czujność.

Kiedy do logopedy? Czy moje dziecko potrzebuje logopedy? 9 sygnałów, które powinny wzbudzić Twoją czujność.

19-04-2024
Dlaczego moje dziecko nie naśladuje dźwięków zwierząt, gdy jego rówieśnicy to robią?  Czy to normalne, że moje dziecko nie wypowiada określonej głoski w danym wieku? Czy wysuwanie języka podczas mowy powinno zachodzić? Z tymi i wieloma innymi pytaniami często borykają się rodzice... Więcej
Program Aktywna Tablica 2024: jakie pomoce można zakupić w ramach aktywnej tablicy? Jak zdobyć dofinansowanie?

Program Aktywna Tablica 2024: jakie pomoce można zakupić w ramach aktywnej tablicy? Jak zdobyć dofinansowanie?

16-04-2024
​W 2024 roku MEN realizuje kolejną, ostatnią już, edycję rządowego Programu Aktywna Tablica 2020-2024, w ramach którego placówki szkolne mogą otrzymać dofinansowanie na zakup sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych. W budżecie Programu jest do rozdania aż 55 mln. zł a wszystko... Więcej
Jak uzyskać dofinansowanie z PFRON na zakup oprogramowania i sprzętu dla niepełnosprawnych w 2024?

Jak uzyskać dofinansowanie z PFRON na zakup oprogramowania i sprzętu dla niepełnosprawnych w 2024?

23-02-2024
W dzisiejszych czasach dostęp do nowoczesnych technologii i możliwość swobodnego poruszania się stanowią fundament uczestnictwa w życiu społecznym. Dla osób niepełnosprawnych te aspekty mogą jednak stanowić znaczące bariery, ograniczając ich aktywność zawodową, edukacyjną oraz... Więcej