Zakupy bez konieczności rejestrowania się!
Bezpłatna dostawa: Paczkomaty InPost - od 150 zł | Kurier 48 - od 300 zł | UPS - od 700 zł Facebook
Szanowni klienci, informujemy, że sklep internetowy działa w pełnym zakresie. Zamówienia realizowane są bez żadnych zmian.

EduBoty

  • Producent: ANIMEDIA
  • Czas realizacji: 1-3 dni
  • 599,00 zł

    579,00 zł z VAT

    OSZCZĘDZASZ 20,00 zł !

  • Cena produktu z transportem od:
    579,00 zł z VAT – Paczkomat InPost (transport gratis)
  • Warunki i koszty dostawy
    Cena z transportem:
    579,00 zł Paczkomat InPost (bezpłatnie)
    579,00 zł Poczta Polska Kurier 48 (bezpłatnie)
    599,00 zł Firma kurierska (+20,00 zł)
    604,00 zł Firma kurierska - Pobranie (+25,00 zł)
  • Ocena:
    Dodaj ocenę:
    4 / 5 Opinie: 1 
Dodaj do mojej listy

Multimedialny program terapeutyczny EduBOTY to interesująca propozycja dla uczniów mających specjalne potrzeby edukacyjne. Oprogramowanie skierowane jest dla dzieci w wieku 10+.

  • z dysleksją
  • z dyskalkulią
  • z różnorodnymi zaburzeniami uwagi
  • z deficytami w zakresie funkcji poznawczych.

W skład programu wchodzą 3 zestawy gier wspomagających terapię uczniów

  • Wygraj z dysleksją to program terapeutyczny skierowany dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w nauce pisania czytania.
  • Wygraj z dyskalkulią program terapeutyczny dedykowany dla uczniów mających trudności w nauce matematyki.
  • Pomyśl i wygraj to program terapeutyczny dla uczniów z deficytami w zakresie funkcji poznawczych, w tym także z różnorodnymi zaburzeniami uwagi.
 

Wszystkie zaproponowane gry w zestawie EduBOTY usprawniają funkcje poznawcze i pozwalają na rozwijanie umiejętności szkolne. Trzy zestawy zawierają łącznie 12 gier, w sumie dostępnych jest 1050 zadań. Każda gra ma 3 poziomy trudności (łatwy, średni, trudny), które zapewniają dopasowanie zadań do umiejętności i poziomu intelektualnego dziecka. Wszystkie gry posiadają wspólny motyw który łączyjest w spójną całość a są nimi zabawne roboty (Monter, Łapacz, Myśliciel).

Do głównych zalet programu należą:

  • Stałe monitorowanie postępów jakie dziecko odnosi - możliwość gromadzenia statystyk osiąganych wyników, oraz wizualizacja wyników w formie przyjaznych wykresów, łatwych do interpretacji.
  • Atrakcyjny wygląd programu, zachęcający do nauki w formie zabawy, dostarczają pozytywne emocje.
  • Gry posiadają dynamiczny charakter, są pełne animacji, nie są nużące, w swojej logice wykorzystują proste sytuacje do wyboru, maja atrakcyjną grafikę.
  • Zadana są opracowane są z ciekawym pomysłem, zostały opracowane pod kątem terapeutycznym i przetestowane na grupie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjny (kl. IV-VI SP i I-III gimnazjum). Gry uwzględniają zróżnicowany poziom funkcjonowania poznawczego użytkownika oraz dają możliwość osiągania sukcesu.
  • Szeroki wachlarz zadań - oprogramowanie daje możliwość wielokrotnego wyboru ćwiczenia przez tego samego użytkownika bez konieczności powtarzania tych samych przykładów.
  • Oprogramowanie daje możliwość dokładnego planowania działań terapeutycznych w odniesieniu do indywidualnych potrzeb edukacyjnych danego użytkownika.
  • Możliwość powtórzenia ćwiczenia razem z dzieckiem w celu poznania jego procesu myślowego oraz wychwycenia błędów w logice myślowej.
  • Możliwe jest utworzenie 20 kont graczy co umożliwia zapis wyników dla różnych dzieci. Jedno konto jest wstanie zapamiętać 10 kolejnych wyników dla każdego zestawu zadań.
  • Prosta nawigacja oparta na intuicyjnym działaniu.
  • Możliwość odsłuchania polecenia.

Przewidywane osiągnięci dziecka

  • Utrwalanie zasad pisowni w języku polskim,
  • Doskonalenie funkcji wzrokowej,
  • Rozwijanie umiejętności czytania i pisania,
  • Rozwijanie umiejętności matematycznych,
  • Ćwiczenie pamięci i uwagi,
  • Ćwiczenie logicznego myślenia, czytanie ze zrozumieniem, wnioskowania, uzasadniania i interpretacji,
  • Pozytywna motywacja do nauki.

Program terapeutyczny dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania - Wygraj z dysleksją. Pozwala na usprawnianie i rozwijania niżej wymienionych kompetencji

  • Poprawna ortograficznie pisownia,
  • Praktyczne stosowanie zasad łącznej i rozdzielnej pisowni wyrazów,
  • Gotowość poszerzania słownictwa,
  • Uzupełnianie wyrazów skomplikowanych pod względem struktury głoskowo-literowej,
  • Identyfikowanie odpowiedników głosek zbliżonych fonetycznie,
  • Różnicowanie wyrazów podobnych graficznie,
  • Koordynacja wzrokowo-ruchowa,
  • Bezpośrednia pamięć wzrokowa,
  • Analiza i synteza wzrokowa, wyobraźnia przestrzenna,
  • Szybkość postrzegania wzrokowego,
  • Percepcja wzrokowo-przestrzenna,

Program terapeutyczny dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w nauce matematyki – Wygraj z dyskalkulią. Pozwala na usprawnianie i rozwijania niżej wymienionych kompetencji

  • Stosowanie dojrzałych strategii liczenia,
  • Określanie kierunków na płaszczyźnie i w przestrzeni,
  • Rozumienie, ze ważna jest pozycja cyfry a nie tylko jej wielkość,
  • Posługiwanie się jednostkami miar i przeliczanie ich,
  • Wykonywanie obliczeń w pamięci,
  • Prawidłowe odczytywanie dużych liczb,
  • Posługiwanie się pojęciem ułamków,
  • Prawidłowe odczytywanie symboli matematycznych,
  • Odczytywanie informacji na podstawie układów przestrzennych,
  • Szacowanie,
  • Szeregowanie przedmiotów, liczb według kolejności malejącej lub rosnącej,
  • Transkodowanie: przekład informacji (liczebności) podanej słownie na informację w formie cyfr,
  • Wykonywanie operacji na liczbach (porównywanie, dodawanie, odejmowanie, mnożenie, dzielenie),
  • Odczytywanie i rozumienie pojęć i zależności matematycznych (cyfr, liczb, liczebników oraz symboli matematycznych).

Program terapeutyczny dla uczniów z deficytami w zakresie funkcji poznawczych, w tym różnorodnymi zaburzeniami uwagi - Pomyśl i wygraj. Pozwala na usprawnianie i rozwijania niżej wymienionych kompetencji

  • Rozwijanie strategii pojęciowych odpowiedzialnych za przyswajanie i zapamiętywanie materiału,
  • Porządkowanie, kategoryzowanie i umiejętne wykorzystanie informacji
  • Dostrzeganie zależności,
  • Myślenie przyczynowo-skutkowe,
  • Szybkość i sposób manipulowania danymi
  • Rozwijanie strategii pojęciowych odpowiedzialnych za przyswajanie i zapamiętywanie materiału,
  • Pamięć – umiejętność zapisywania, przywoływania i modyfikowania informacji,
  • Rozwijanie zapamiętywania i myślenia opartego o procesy uwagi,
  • Ćwiczenie uwagi poprzez umiejętność sprawnego selekcjonowania bodźców,
  • Logiczne myślenie, spostrzegawczość, analiza, wnioskowanie,
  • Zdolność do poszerzania wiedzy i wykorzystywania jej do rozwiązywania problemów.

Główne informacje:

  • Wersja językowa: polska
  • Ilość stanowisk: 1
  • Typ licencji: komercyjna
  • Ważność licencji: wieczysta

Wymagania sprzętowe:

  • komputer PC lub 100% kompatybilny,
  • procesor Pentium III lub lepszy,
  • Microsoft Windows XP lub wyższy,
  • napęd CD-ROM,
  • karta dźwiękowa,
  • głośniki,
  • mysz.
Mimo dołożenia wszelkich możliwych starań nie możemy zagwarantować, że publikowane opisy nie zawierają uchybień lub błędów. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o kontakt z handlowcem.
Niniejszy opis podlega ochronie w myśl Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabrania się kopiowania, rozpowszechniania, publikowania bez zgody właściciela.
  • Ponad 20 lat na rynku

  • tylko legalneoprogramowanie

  • szybkie dostawy

  • możliwość negocjacji cen

  • Bezpieczne zakupy

  • Profesjonalnedoradztwo

  • Przejrzyste zakupy

Na blogu

Kilka pomysłów Marii Montessori na kształtowanie umiejętności matematycznych dziecka w domowym zaciszu

Kilka pomysłów Marii Montessori na kształtowanie umiejętności matematycznych dziecka w domowym zaciszu

10-06-2020
Zobacz proste sposoby na ciekawą i przyjemną edukację matematyczną

więcej

MPP Matematyka – recenzja oprogramowania

MPP Matematyka – recenzja oprogramowania

25-02-2020
MPP Matematyka – recenzja oprogramowania dla szkoły podstawowej

więcej