Zakupy bez konieczności rejestrowania się!
Bezpłatna dostawa: Paczkomaty InPost - od 100 zł | Kurier 48 - od 300 zł | UPS - od 700 zł Facebook

Asystent Wypożyczalnia 2019 - licencja elektroniczna

  • Producent: METEORYT SOFTWARE
  • Czas realizacji: Wysyłka w 24 godziny
  • 252,00 zł

    218,00 zł z VAT

    OSZCZĘDZASZ 34,00 zł !

  • Cena produktu z transportem od:
    218,00 zł z VAT – Wersja elektroniczna (transport gratis)
  • Warunki i koszty dostawy
    Cena z transportem:
    218,00 zł Wersje elektroniczne wysyłane są w formie klucza elektronicznego poprzez e-mail.
    Nie istnieje możliwość zakupu tego produktu za pobraniem (płatność przy odbiorze).
  • Dodaj recenzję:

Oprogramowanie Asystent Wypożyczalnia jest przeznaczony dla przedsiębiorstw posiadających w swojej ofercie możliwość wypożyczania urządzeń, pojazdów itp. Oprogramowanie składa się z dwóch głównych modułów. Mianowicie, moduł danych kontaktowych pozwala na pełną administrację danych klientów firmy. również tu przypisywane są produkty wypożyczone lub zarezerwowane przez danego klienta. Drugą funkcjonalnością jest moduł obsługi wypożyczalni. Tutaj dodawane są wszystkie produkty które są dostępne do wypożyczenia dla Klienta. Poszczególne rekordy są oznaczone za pomocą kolorów, co w bardzo prosty sposób daje możliwość rozróżnienia czy dany produkt posiada status wolny, zarezerwowany, wypożyczony. Program dla wypożyczalni jest również wyposażony w intuicyjny harmonogram graficzny wypożyczeń, dzięki któremu program jest szybki w obsłudze. Całość aplikacji uzupełnia możliwość zdefiniowania własnej skrzynki pocztowej wewnątrz oprogramowania. Umożliwia nam to kontakt z klientami oraz przyjmowanie wszelkiej innej korespondencji.

Wszystkie programy z serii Asystent, w tym także Asystent Wypożyczalnia posiadają szereg wspólnych niezwykle użytecznych funkcji::

  • Funkcje związane z bazami danych:
    • Możliwość budowania oraz pracy na wielu bazach danych,
    • Zapisywanie kopii zapasowych baz danych,
    • Tworzenie listy ulubionych zapytań do baz danych oraz zapisywanie ich w różnych formatach,
    • Zaawansowane, ale szybkie i łatwe przeszukiwanie danych z baz,
    • Szeroka gama opcji sortowania danych,
    • Możliwość importowania oraz eksportowania danych do/z innych formatów (np. XML, CSV etc.),
    • Wykonywanie zapytań bezpośrednio do baz danych.
  • Zarządzanie użytkownikami - nadawanie uprawnień na poszczególne moduły programu oraz uprawnień globalnych,
  • Zarządzanie oddziałami firmy, ograniczanie widoku danych dla poszczególnych użytkowników do pojedynczego oddziału,
  • Obsługa przypomnień jednorazowych i cyklicznych,
  • Redagowania bazy wiedzy. Dzięki temu narzędziu można stworzyć wspólny dla wszystkich słownik odpowiedzi,
  • System mailingowy obsługujący dwie formy wysyłania wiadomości:
    • Masowa wysyłka e-maili poprzez pocztę e-mail;
    • Masowa wysyłka poprzez wiadomości SMS;
  • Pokaż na mapie - opcja pozwalająca na błyskawiczne wskazanie dowolnego adresu na mapach Google,
  • Kontrola NIP/REGON - pozwalające na szybkie sprawdzenie informacji na temat numeru NIP lub REGON (poprawność danych, dane firmy zgłoszonej pod danym numerem itp. Moduł wykorzystuje stronę Głównego Urzędu Statystycznego),
  • Możliwość wprowadzania zmian do interfejsu programu, w zależności od upodobań użytkownika, takich jak:
    • Zmiany skórek,
    • Włączanie i wyłączanie wybranych modułów,
    • Włączanie i wyłączanie dowolnych pól w formularzach, lub pól na liście rekordów,
    • Zmiana kolejności wyświetlanych kolumn,
    • Ustawianie i obsługa skrótów klawiszowych
  • Definiowanie symboli automatycznych / symboli dokumentów / numeracji dokumentów; możliwość uzupełniania numerów o wiodące zera według zadanego formatu,
  • Logi systemowe zapisujące działania poszczególnych użytkowników,
  • Rozbudowane możliwości wydruków, w szczególności:
    • Generowanie i drukowanie kodów kreskowych,
    • Wydruki na kopertach i etykietach / obsługa drukarek etykiet,
    • Możliwość zapisania wydruków w plikach PDF,
    • Możliwość wysłania wydruków poprzez wbudowanego klienta poczty e-mail,
  • Ochrona plików konfiguracyjnych poprzez ich zaszyfrowanie,
  • Obsługa syntezatorów mowy,
  • Kalendarz
  • Wielokrotne uruchomienie programu, optymalizacja pracy programu przy pracy terminalowej
  • kompatybilność z pozostałymi programami Asystent
  • Opcje związane z danymi kontaktowymi:
    • Nielimitowana ilość kontrahentów i osób,
    • Dowolne grupowanie danych kontaktowych,
    • Raport zmian,
    • Tworzenie kategorii,
    • Pobieranie danych o firmie z bazy CIDG/GUS,
    • Przypisywania pracowników do wprowadzonych firm (wersja BIZNES),
    • Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentów (wersja MAX)
    • Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych (wersja MAX)

    Asystent Wypożyczalnia oferuje wiele innych (poza dostępnymi we wszystkich programach z serii Asystent) możliwości, w zależności od wybranej wersji jak np.: Wersja zostały podzielone na PRO (najniższa), BIZNES oraz MAX (największa), każda kolejna wersja zawiera wszystkie opcje poprzedniej.

  • Wypożyczalnia:
    • Raport zmian
    • Tworzenie kategorii
  • Sprzedaż i zakupy:
    • Obsługa czytników kreskowych działających na porcie USB (wersja MAX),
    • Kontrola terminów płatności faktury/rachunku (wersja MAX),
    • Edycja szablonów dokumentów w HTML (wersja MAX),
    • Wydruki do PDF + wysyłka e-mail (wersja MAX),
    • Seryjny wydruk dokumentów sprzedaży (wersja MAX),
    • Korekty dokumentów (wersja MAX),
    • Noty korygujące (wersja MAX),
    • Wydruk dokumentów z kodem kreskowym (wersja MAX),
    • Dowolna konfiguracja numeracji dokumentów sprzedaży (wersja MAX),
    • Sortowanie produktów na fakturze (wersja MAX),
    • Raport zmian (wersja MAX),
    • Obsługa drukarek fiskalnych POSNET (thermal, temo), NOVITUS (Vivo), ELZAB, INNOVA, FAREX TOPAZ (wersja MAX),
    • Załączniki (wersja MAX),
    • Wydruk pól dodatkowych (wersja MAX),
    • Dowód dostawy (wersja MAX),
    • Pola dodatkowe (wersja MAX),
    • Obsługa dat miesięcznych (wersja MAX),
    • Obsługa kolejkowania przy drukowaniu paragonów (wersja MAX),
    • Statystyki sprzedaży i obrotów (wersja MAX),
    • Wydruk faktury językowej: angielski, niemiecki (wersja MAX),
    • Faktury WNT (wersja MAX),
    • Faktury WDT (wersja MAX),
    • Zysk na fakturze (wersja MAX),
    • Sprzedaż w cenie A,B,C (wersja MAX),
    • Faktury walutowe (wersja MAX),
    • Importowanie produktów bezpośrednio do faktury (wersja MAX),
    • Wydruk oddziału na dokumentach (wersja MAX),
    • Obsługa oddziału (wersja MAX),
    • Sprzedaż w cenach z wybranej dostawy (wersja MAX),
    • Import paragonów z drukarki Erida EuroPOS (wersja MAX),
    • Zamykania miesiąca, roku (blokada dokumentów) (wersja MAX),
    • Wysyłanie masowe na e-mail faktur w formacie HTML (wersja MAX),
    • Fakturowanie/Rachunki cykliczne / abonamentowe (wersja MAX),
    • Wydruk pól dodatkowych (wersja MAX),
    • Przypisywanie produktów na fakturach zakupu do kategorii kosztów (wersja MAX),
  • Rejestr pojazdów:
    • Tworzenie kategorii (wersja BIZNES),
    • Raport zmian (wersja BIZNES),
    • Ewidencja paliwa (wersja BIZNES),
    • Ewidencja przebiegu (wersja BIZNES),
    • Naprawy i wymiany (wersja BIZNES),
    • Badania techniczne (wersja BIZNES),
    • Ubezpieczenia (wersja BIZNES),
    • Dodawanie przypomnień (wersja BIZNES),
    • Dodawanie załączników (wersja BIZNES),
    • Dodawanie pól dodatkowych (wersja BIZNES),
    • Galeria zdjęć (wersja BIZNES),
    • Obsługa czytnika kodów kreskowych QRCode (odczytywanie informacji z dowodu rejestracyjnego) (wersja MAX),
  • Obsługa skrzynki pocztowej:
    • Nielimitowane konta pocztowe,
    • Podgląd /danych kontaktowych/faktur/produktów/ z poziomu wiadomości,
    • Raport zmian,
    • Praca sieciowa na wspólnej skrzynce pocztowej (wersja BIZNES),
  • Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów:
    • Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe) (wersja BIZNES),
    • Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur) (wersja BIZNES),
    • Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) (wersja BIZNES),
    • Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) (wersja BIZNES),
    • Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) (wersja BIZNES),
    • Spis z natury (* wymagany modułu Faktur) (wersja BIZNES),
    • Raport zmian (wersja BIZNES),
    • Rozliczenie finansów (wersja BIZNES),
    • Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe) (wersja BIZNES),
    • Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji) (wersja MAX),
    • Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur) (wersja MAX),
    • Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur) (wersja MAX),
  • Dokumenty kasowe:
    • Raporty Kasowe, druki KP i KW (wersja MAX),
    • Raport zmian (wersja MAX),
    • Tworzenie kategorii (wersja MAX),
    • Załączniki (wersja MAX),
    • Pola dodatkowe (wersja MAX),
    • Obsługa oddziałów (wersja MAX),
  • Wyciągi bankowe:
    • Tworzenie kategorii (wersja BIZNES),
    • Raport zmian (wersja BIZNES),
  • Magazyn:
    • Prowadzenie 3 magazynu (wersja BIZNES)
    • Kontrola daty ważności produktu (wersja BIZNES)
    • Tworzenie indeksu magazynowego oraz dokumentów magazynowych na postawie już istniejących (wersja BIZNES)
    • Raport zmian (wersja BIZNES)
    • Galerie/Zdjęcia (wersja BIZNES),
    • Prowadzenie dowolnie wielu magazynów (wersja BIZNES),
    • Dodania zdjęć do produktów (wersja BIZNES),
    • Generowanie i obsługa kodów kresowych (wersja BIZNES),
    • Dodawanie komentarzy, uwag, serii, oraz daty ważności do produktu (wersja BIZNES),
    • Obsługa cen A,B,C (wersja BIZNES),
    • Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW + Asystent CMS (wersja BIZNES),
    • Dostawcy (wersja MAX),
    • Zamykanie miesiąca, roku (blokada dokumentów) (wersja MAX),
    • Eksport produktów do drukarki Erida EuroPOS (wersja MAX),
    • Statystyki (wersja MAX),
    • Komentarze do dokumentów magazynowych (wersja MAX),
    • Obsługa oddziałów (wersja MAX),
    • Drukowanie dokumentów magazynowych bez cen (wersja MAX),
    • Inwentaryzacja produktów (wersja MAX),
  • Narzędzia sprzedaży:
    • Raport zmian,
    • Tworzenie kategorii,

    Program Asystent Wypożyczalnia w wersji PRO i BIZNES posiada program pomocy technicznej świadczony za pomocą e-maila, telefonu, ticketów. Natomiast Wersja MAX posiada dodatkowo możliwość połączenia się pulpitem zdalnym (30 minut) z ekspertem.

    Wersja PRO pozwala tylko na pracę lokalną a liczba komputerów, na których program jest zainstalowany jest równa liczbie wykupionych licencji. W wersjach BIZNES i MAX program można instalować na dowolnej liczbie komputerów a pojedyncza licencja odpowiada jednemu aktywnemu połączeniu z bazą danych. Wszystkie programy z serii Asystent są ze sobą kompatybilne co daje możliwość łączenia ich ze sobą. Uwaga! wszystkie dane wprowadzone do wersji TESTOWEJ (TRIAL) programu pozostają niezmienione i przechodzą do wersji ZAREJESTROWANEJ (ZAKUPIONEJ) programu.

Mimo dołożenia wszelkich możliwych starań nie możemy zagwarantować, że publikowane opisy nie zawierają uchybień lub błędów. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o kontakt z handlowcem.
Niniejszy opis podlega ochronie w myśl Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabrania się kopiowania, rozpowszechniania, publikowania bez zgody właściciela.
  • Ponad 20 lat na rynku

  • tylko legalneoprogramowanie

  • szybkie dostawy

  • możliwość negocjacji cen

  • Bezpieczne zakupy

  • Profesjonalnedoradztwo

  • Przejrzyste zakupy

Na blogu

Ciekawe prezenty na dzień dziecka

Ciekawe prezenty na dzień dziecka

14-05-2019
Zobacz propozycje ciekawych prezentów na dzień dziecka. Proponowane produkty rozwijają umiejętności i zapewnią zabawę na długi czas.

więcej