Zakupy bez konieczności rejestrowania się!
Bezpłatna dostawa: Paczkomaty InPost - od 100 zł | Kurier 48 - od 300 zł | UPS - od 700 zł Facebook

Asystent Serwis i Reklamacje 2019 - licencja elektroniczna

  • Producent: METEORYT SOFTWARE
  • Czas realizacji: Wysyłka w 24 godziny
  • 252,00 zł

    218,00 zł z VAT

    OSZCZĘDZASZ 34,00 zł !

  • Cena produktu z transportem od:
    218,00 zł z VAT – Wersja elektroniczna (transport gratis)
  • Warunki i koszty dostawy
    Cena z transportem:
    218,00 zł Wersje elektroniczne wysyłane są w formie klucza elektronicznego poprzez e-mail.
    Nie istnieje możliwość zakupu tego produktu za pobraniem (płatność przy odbiorze).
  • Dodaj recenzję:

Oprogramowanie Asystent Serwis i Reklamacje to rozbudowane narzędzie usprawniające prowadzenie przyjmowania i obsługi serwisu. Do najważniejszych funkcji programu na które warto zwrócić uwagę należą: przyjmowanie reklamacji, automatyczne nadawanie numerów RMA i numerów rewersu, moduł magazynu, zintegrowany klient poczty e-mail i wiele innych. Program posiada możliwość drukowania pokwitowania odbioru i przekazania produktu do naprawy.

Wszystkie programy z serii Asystent, w tym także Asystent Serwis i Reklamacje posiadają szereg wspólnych niezwykle użytecznych funkcji::

  • Funkcje związane z bazami danych:
    • Możliwość budowania oraz pracy na wielu bazach danych,
    • Zapisywanie kopii zapasowych baz danych,
    • Tworzenie listy ulubionych zapytań do baz danych oraz zapisywanie ich w różnych formatach,
    • Zaawansowane, ale szybkie i łatwe przeszukiwanie danych z baz,
    • Szeroka gama opcji sortowania danych,
    • Możliwość importowania oraz eksportowania danych do/z innych formatów (np. XML, CSV etc.),
    • Wykonywanie zapytań bezpośrednio do baz danych.
  • Zarządzanie użytkownikami - nadawanie uprawnień na poszczególne moduły programu oraz uprawnień globalnych,
  • Zarządzanie oddziałami firmy, ograniczanie widoku danych dla poszczególnych użytkowników do pojedynczego oddziału,
  • Obsługa przypomnień jednorazowych i cyklicznych,
  • Redagowania bazy wiedzy. Dzięki temu narzędziu można stworzyć wspólny dla wszystkich słownik odpowiedzi,
  • System mailingowy obsługujący dwie formy wysyłania wiadomości:
    • Masowa wysyłka e-maili poprzez pocztę e-mail;
    • Masowa wysyłka poprzez wiadomości SMS;
  • Pokaż na mapie - opcja pozwalająca na błyskawiczne wskazanie dowolnego adresu na mapach Google,
  • Kontrola NIP/REGON - pozwalające na szybkie sprawdzenie informacji na temat numeru NIP lub REGON (poprawność danych, dane firmy zgłoszonej pod danym numerem itp. Moduł wykorzystuje stronę Głównego Urzędu Statystycznego),
  • Możliwość wprowadzania zmian do interfejsu programu, w zależności od upodobań użytkownika, takich jak:
    • Zmiany skórek,
    • Włączanie i wyłączanie wybranych modułów,
    • Włączanie i wyłączanie dowolnych pól w formularzach, lub pól na liście rekordów,
    • Zmiana kolejności wyświetlanych kolumn,
    • Ustawianie i obsługa skrótów klawiszowych
  • Definiowanie symboli automatycznych / symboli dokumentów / numeracji dokumentów; możliwość uzupełniania numerów o wiodące zera według zadanego formatu,
  • Logi systemowe zapisujące działania poszczególnych użytkowników,
  • Rozbudowane możliwości wydruków, w szczególności:
    • Generowanie i drukowanie kodów kreskowych,
    • Wydruki na kopertach i etykietach / obsługa drukarek etykiet,
    • Możliwość zapisania wydruków w plikach PDF,
    • Możliwość wysłania wydruków poprzez wbudowanego klienta poczty e-mail,
  • Ochrona plików konfiguracyjnych poprzez ich zaszyfrowanie,
  • Obsługa syntezatorów mowy,
  • Kalendarz
  • Wielokrotne uruchomienie programu, optymalizacja pracy programu przy pracy terminalowej
  • kompatybilność z pozostałymi programami Asystent

Asystent Serwis i Reklamacje oferuje wiele innych (poza dostępnymi we wszystkich programach z serii Asystent) możliwości, w zależności od wybranej wersji jak np.: Wersja zostały podzielone na PRO (najniższa), BIZNES oraz MAX (największa), każda kolejna wersja zawiera wszystkie opcje poprzedniej.

  • Podstawowe możliwości oprogramowania:
    • Zarządzanie użytkownikami,
    • System masowych SMS-ów,
    • Rozbudowane informacje o firmie,
    • Obsługa grup/kategorii,
    • Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna),
    • Przypomnienia,
    • Logi systemowe,
    • Obsługa załączników,
    • Oznaczanie rekordów kolorem,
    • Baza wiedzy,
    • Tworzenie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwa,
    • Wysyłanie wiadomości do użytkowników,
    • Szyfrowanie plików konfiguracyjnych,
    • Powiadomienia SMS,
    • Raport zmian,
    • Brak limitów na ilość baz danych,
    • Zarządzanie etatami,
    • Edycja wydruków,
    • Stałe komentarze na dokumentach,
    • Import bezpośrednio do wybranej kategorii,
    • Statystyki,
    • Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych) (wersja BIZNES),
    • Przeszukiwanie raportów zmian (wersja BIZNES),
    • Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkowników (wersja BIZNES),
    • Obsługa baz zdalnych (MySQL, MariaDB, PostgreSQL, MSSQL od wersji 2008 w górę, Firebird), możliwość pracy przez internet (wersja BIZNES),
    • Oddziały firm (wersja BIZNES),
    • System mailingowy (wersja BIZNES),
    • Odtwarzania kopii bezpieczeństwa w innych silnikach bazodanowych (wersja BIZNES),
    • Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) (wersja MAX),
    • Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów (wersja MAX),
    • Przenoszenie uprawnień na innych użytkowników (wersja MAX),
  • Obsługa skrzynki pocztowej:
    • Nielimitowane konta pocztowe,
    • Podgląd /danych kontaktowych/faktur/produktów/ z poziomu wiadomości,
    • Raport zmian,
    • Praca sieciowa na wspólnej skrzynce pocztowej (wersja BIZNES),
  • Opcje związane z danymi kontaktowymi:
    • Nielimitowana ilość kontrahentów i osób,
    • Dowolne grupowanie danych kontaktowych,
    • Raport zmian,
    • Tworzenie kategorii,
    • Pobieranie danych o firmie z bazy CIDG/GUS,
    • Przypisywania pracowników do wprowadzonych firm (wersja BIZNES),
    • Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentów (wersja MAX)
    • Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych (wersja MAX)
  • Książka Korespondencji
    • Raport zmian (wersja BIZNES),
    • Tworzenie kategorii (wersja BIZNES),
    • Tworzenia odrębnej numeracji dla oddziałów (wersja BIZNES),
    • Dekretacja korespondencji (wersja BIZNES),
    • Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW + Asystent CMS (wersja BIZNES),
    • Rejestru faktur (wersja MAX),
    • Wysyłanie korespondencji w imieniu zleceniodawcy (wersja MAX),
    • Statystyki dla klientów i użytkowników (wersja MAX),
    • Dekretacja korespondencji na oddziały oraz na pracowników (z Akt osobowych) (wersja MAX),
  • Magazyn:
    • Prowadzenie 3 magazynu
    • Kontrola daty ważności produktu
    • Tworzenie indeksu magazynowego oraz dokumentów magazynowych na postawie już istniejących
    • Raport zmian
    • Galerie/Zdjęcia (wersja BIZNES),
    • Prowadzenie dowolnie wielu magazynów (wersja BIZNES),
    • Dodania zdjęć do produktów (wersja BIZNES),
    • Generowanie i obsługa kodów kresowych (wersja BIZNES),
    • Dodawanie komentarzy, uwag, serii, oraz daty ważności do produktu (wersja BIZNES),
    • Obsługa cen A,B,C (wersja BIZNES),
    • Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW + Asystent CMS (wersja BIZNES),
    • Dostawcy (wersja MAX),
    • Zamykanie miesiąca, roku (blokada dokumentów) (wersja MAX),
    • Eksport produktów do drukarki Erida EuroPOS (wersja MAX),
    • Statystyki (wersja MAX),
    • Komentarze do dokumentów magazynowych (wersja MAX),
    • Obsługa oddziałów (wersja MAX),
    • Drukowanie dokumentów magazynowych bez cen (wersja MAX),
    • Inwentaryzacja produktów (wersja MAX),
  • Serwis i reklamacje:
    • Tworzenie kategorii,
    • Raport zmian,
    • Automatyczne powiadamianie klienta o nadaniu Nr RMA,
    • Możliwość rozbudowy programu o rejestrowanie zgłoszeń serwisowych online, dostęp klientów przez stronę WWW + Asystent CMS (wersja BIZNES),
    • Wydruk oddziału na dokumentach (wersja MAX),
  • Sprzedaż i zakupy:
    • Obsługa czytników kreskowych działających na porcie USB (wersja MAX),
    • Kontrola terminów płatności faktury/rachunku (wersja MAX),
    • Edycja szablonów dokumentów w HTML (wersja MAX),
    • Wydruki do PDF + wysyłka e-mail (wersja MAX),
    • Seryjny wydruk dokumentów sprzedaży (wersja MAX),
    • Korekty dokumentów (wersja MAX),
    • Noty korygujące (wersja MAX),
    • Wydruk dokumentów z kodem kreskowym (wersja MAX),
    • Dowolna konfiguracja numeracji dokumentów sprzedaży (wersja MAX),
    • Sortowanie produktów na fakturze (wersja MAX),
    • Raport zmian (wersja MAX),
    • Obsługa drukarek fiskalnych POSNET (thermal, temo), NOVITUS (Vivo), ELZAB, INNOVA, FAREX TOPAZ (wersja MAX),
    • Załączniki (wersja MAX),
    • Wydruk pól dodatkowych (wersja MAX),
    • Dowód dostawy (wersja MAX),
    • Pola dodatkowe (wersja MAX),
    • Obsługa dat miesięcznych (wersja MAX),
    • Obsługa kolejkowania przy drukowaniu paragonów (wersja MAX),
    • Statystyki sprzedaży i obrotów (wersja MAX),
    • Wydruk faktury językowej: angielski, niemiecki (wersja MAX),
    • Faktury WNT (wersja MAX),
    • Faktury WDT (wersja MAX),
    • Zysk na fakturze (wersja MAX),
    • Sprzedaż w cenie A,B,C (wersja MAX),
    • Faktury walutowe (wersja MAX),
    • Importowanie produktów bezpośrednio do faktury (wersja MAX),
    • Wydruk oddziału na dokumentach (wersja MAX),
    • Obsługa oddziału (wersja MAX),
    • Sprzedaż w cenach z wybranej dostawy (wersja MAX),
    • Import paragonów z drukarki Erida EuroPOS (wersja MAX),
    • Zamykania miesiąca, roku (blokada dokumentów) (wersja MAX),
    • Wysyłanie masowe na e-mail faktur w formacie HTML (wersja MAX),
    • Fakturowanie/Rachunki cykliczne / abonamentowe (wersja MAX),
    • Wydruk pól dodatkowych (wersja MAX),
    • Przypisywanie produktów na fakturach zakupu do kategorii kosztów (wersja MAX),
  • Narzędzia sprzedaży:
    • Raport zmian,
    • Tworzenie kategorii,
  • Dokumenty kasowe:
    • Raporty Kasowe, druki KP i KW (wersja MAX),
    • Raport zmian (wersja MAX),
    • Tworzenie kategorii (wersja MAX),
    • Załączniki (wersja MAX),
    • Pola dodatkowe (wersja MAX),
    • Obsługa oddziałów (wersja MAX),
  • Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów:
    • Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe) (wersja MAX),
    • Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur) (wersja MAX),
    • Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur) (wersja MAX),
    • Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur) (wersja MAX),
    • Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur) (wersja MAX),
    • Spis z natury (* wymagany modułu Faktur) (wersja MAX),
    • Raport zmian (wersja MAX),
    • Rozliczenie finansów (wersja BIZNES) (wersja MAX),
    • Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe) (wersja MAX),
    • Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji) (wersja MAX),
    • Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur) (wersja MAX),
    • Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur) (wersja MAX),
  • Zamówienia:
    • Raport zmian,
    • Tworzenie kategorii,
    • Zamówienie w języku angielskim (wersja BIZNES),
    • Pola dodatkowe (wersja BIZNES),
    • Obsługa oddziałów (wersja MAX),
  • Sklep internetowy (*dodatkowa opłata przy rozbudowie Asystenta Faktury, Firma, Korporacja, Serwis i Reklamacje, Koncern)
    • Raport zmian
    • Tworzenie kategorii
    • Konfigurowanie form dostawy (wersja BIZNES),
    • Generowanie kodów promocyjnych (wersja BIZNES),
    • Opcje produktowe (wersja BIZNES),
    • Zarządzanie treścią strony CMS (wersja BIZNES),
    • Galerie zdjęć do produktów (wersja BIZNES),
    • Generowanie cenników (wersja BIZNES),
    • Automatyczne wysyłanie faktury proforma do klienta (wersja BIZNES),
    • Podgląd faktur przez klienta z poziomu panelu zarządzania (wersja BIZNES),
    • Newsletter (wersja BIZNES),
    • Tworzenie kategorii (wersja BIZNES),
    • Obsługa płatności: PayByNet, PayU (Platności.pl), Dotpay, Przelewy24.pl (wersja BIZNES),
    • Tworzenie zamówienia na podstawie już istniejącego (wersja BIZNES),
    • Tworzenia produktów złożonych, różne ceny, warianty "podproduktów" (wersja MAX),
    • Możliwość tworzenia wielu sklepów na jednej bazie danych (wersja MAX),
    • Dodanie opisu do kategorii głównych (wersja MAX),
  • Zapytania i Oferty:
    • Raport zmian,
    • Prognozowanie oferty,
    • Załączniki,
    • Komentarze na dokumentach (wersja BIZNES),
    • Oferta w języku angielskim (wersja BIZNES),
    • Oferty w cenach A,B,C (wersja BIZNES),
    • Obsługa oddziałów (wersja MAX),
    • Oferty w cenach wybranej dostawy (wersja MAX),
  • Zaplanowane zadania:
    • Tworzenie kategorii
    • Raport zmian
    • Przydzielenie do wykonawców do zadania
    • Podział zadań na pod zadania (etapy realizacji)
    • Dodawanie przypomnień
    • Załączniki
    • Finanse
  • Wyciągi bankowe:
    • Tworzenie kategorii (wersja MAX),
    • Raport zmian (wersja MAX),
  • Rejestr urządzeń:
    • Tworzenie kategorii,
    • Raport zmian,
  • Zlecenia produkcyjne:
    • Tworzenie kategorii,
    • Drukowanie składu produktu,
    • Drukowanie raportu produkcyjnego do zlecenia,
    • Drukowanie raportu zapotrzebowania na produkcję,
    • Drukowanie zlecenia produkcyjnego,
    • Raport zmian,
    • Drukowanie pól dodatkowych,
    • Automatyczne tworzenie produktów przy wystawieniu faktury (wersja MAX),

Program Asystent Serwis i Reklamacje w wersji PRO i BIZNES posiada program pomocy technicznej świadczony za pomocą e-maila, telefonu, ticketów. Natomiast Wersja MAX posiada dodatkowo możliwość połączenia się pulpitem zdalnym (30 minut) z ekspertem.

Wersja PRO pozwala tylko na pracę lokalną a liczba komputerów, na których program jest zainstalowany jest równa liczbie wykupionych licencji. W wersjach BIZNES i MAX program można instalować na dowolnej liczbie komputerów a pojedyncza licencja odpowiada jednemu aktywnemu połączeniu z bazą danych. Wszystkie programy z serii Asystent są ze sobą kompatybilne co daje możliwość łączenia ich ze sobą. Uwaga! wszystkie dane wprowadzone do wersji TESTOWEJ (TRIAL) programu pozostają niezmienione i przechodzą do wersji ZAREJESTROWANEJ (ZAKUPIONEJ) programu.

Mimo dołożenia wszelkich możliwych starań nie możemy zagwarantować, że publikowane opisy nie zawierają uchybień lub błędów. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o kontakt z handlowcem.
Niniejszy opis podlega ochronie w myśl Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabrania się kopiowania, rozpowszechniania, publikowania bez zgody właściciela.
  • Ponad 20 lat na rynku

  • tylko legalneoprogramowanie

  • szybkie dostawy

  • możliwość negocjacji cen

  • Bezpieczne zakupy

  • Profesjonalnedoradztwo

  • Przejrzyste zakupy

Na blogu

Zamówienie z dofinansowaniem w Arante – to nie problem !

Zamówienie z dofinansowaniem w Arante – to nie problem !

26-06-2019
Jeżeli ubiegasz się o dofinansowanie produktu, to z pewnością będziesz potrzebował fakturę proforma, aby przedstawić ją w odpowiedniej instytucji. W naszym sklepie to żaden problem i w bardzo szybki sposób można taką fakturę pozyskać.

więcej

8 rozwijających gier dla Twojego Dziecka na wakacje

8 rozwijających gier dla Twojego Dziecka na wakacje

12-06-2019
Już niebawem rozpoczynają się wakacje, a więc czas, w którym dzieci mają więcej czasu na zabawę.Przedstawiamy Wam ciekawe produkty uatrakcyjniające spędzanie wolnego czasu, zarówno w domu jak i podróży, czy na wakacjach.

więcej

DYREKTORZY, ZBLIŻA SIĘ OSTATNI DZWONEK

DYREKTORZY, ZBLIŻA SIĘ OSTATNI DZWONEK

31-05-2019
Aby zaciekawić i zachęcić uczniów do nauki, potrzebne są pomoce naukowe. Zakup wyposażenia pracowni przyrodniczej można sfinansować, korzystając z dofinansowania MEN. Jak skutecznie starać się o środki i gdzie zakupić pomoce dydaktyczne?

więcej