Zakupy bez konieczności rejestrowania się!
Bezpłatna dostawa: Paczkomaty InPost - od 100 zł | Kurier 48 - od 300 zł | UPS - od 700 zł Facebook

Asystent Kancelaria Prawnicza 2019 - licencja elektroniczna

  • Producent: METEORYT SOFTWARE
  • Czas realizacji: Wysyłka w 24 godziny
  • 252,00 zł

    218,00 zł z VAT

    OSZCZĘDZASZ 34,00 zł !

  • Cena produktu z transportem od:
    218,00 zł z VAT – Wersja elektroniczna (transport gratis)
  • Warunki i koszty dostawy
    Cena z transportem:
    218,00 zł Wersje elektroniczne wysyłane są w formie klucza elektronicznego poprzez e-mail.
    Nie istnieje możliwość zakupu tego produktu za pobraniem (płatność przy odbiorze).
  • Dodaj recenzję:

Informacje dodatkowe

Wszystkich zainteresowanych oprogramowaniem wspomagającym pracę kancelarii prawniczej zachęcamy do zapoznania się z programami Kancelaria LT oraz Kancelaria 2.0. Ich opisy można znaleźć TUTAJ.

 

Asystent Kancelaria Prawnicza to program przeznaczony specjalnie do sprawnego prowadzenia kancelarii prawniczych, w tym min. radców prawnych, czy adwokackich etc. Program przechowuje i zarządza najważniejszymi danymi; umożliwia prowadzenie finansów, korespondencji etc.

Wszystkie programy z serii Asystent, w tym też Asystent Kancelaria Prawnicza ma szereg niezwykle użytecznych funkcji:

  • Funkcje związane z bazami danych:
    • Możliwość budowania oraz pracy na wielu bazach danych
    • Zaawansowane, ale szybkie i łatwe przeszukiwanie danych z baz
    • Szeroka gama opcji sortowania danych
    • Możliwość importowania oraz eksportowania danych do/z innych formatów (np. XML, CSV etc.)
    • Wykonywanie zapytań bezpośrednio do baz danych
    • Tworzenie listy ulubionych zapytań do baz danych oraz zapisywanie ich w różnych formatach
    • Zapisywanie kopii zapasowych baz danych
  • Funkcje związane z obsługą danymi firmy:
    • Wprowadzanie danych firmy
    • Wprowadzanie logo firmy
    • Nieograniczona ilość kont bankowych firmy, których numery wprowadzane są do programu
    • Dodawanie adresu do korespondencji z firmą
  • Ograniczanie widoku do:
    • Wybranych oddziałów firmy (co ułatwia w ich zarządzaniu)
    • Wybranych użytkowników programu
  • Współpraca z Google Maps narzędzia „Pokaż na mapie”, co pozwala na szybkie zlokalizowanie np. szukanego adresu
  • Obsługa masowej korespondencji zarówno poprzez e-mail, jak i wiadomości SMS
  • Obsługa przypomnień, w tym też cyklicznych
  • Zarządzanie uprawnieniami poszczególnych użytkowników do pracy na wybranych modułach, czy nad wybranymi danymi oraz zapisywanie ich wszystkich działań
  • Szybka weryfikacja poprawności informacji o numerach NIP i REGON na stronie Głównego Urzędu Statystycznego
  • Możliwość wprowadzania zmian do interfejsu programu, w zależności od upodobań użytkownika, takich jak:
    • Zmiany skórek
    • Włączanie i wyłączanie wybranych modułów
    • Włączanie i wyłączanie dowolnych pól w formularzach, lub pól na liście rekordów
    • Zmiana kolejności wyświetlanych kolumn
  • Ustawianie i obsługa skrótów klawiszowych
  • Obsługa syntezatorów mowy
  • Funkcje związane z zarządzaniem dokumentami:
    • Definiowanie symboli dokumentów
    • Numerowanie dokumentów według wybranego formatu
  • Funkcje związane z zarządzaniem wydrukami:
    • Generowanie kodów kreskowych oraz ich wydruk
    • Generowanie i wydruk etykiet do korespondencji seryjnej
    • Możliwość zapisu każdego wydruku w formacie PDF
    • Wysyłanie wydruków pocztą e-mail do klientów z bazy
  • Korzystanie z wbudowanego do programu kalendarza
  • Terminalowa praca z programem
  • Dodawanie notatek
  • Szyfrowanie plików konfiguracyjnych oraz generowanie zaszyfrowanych kluczy autoryzacyjnych z danych (*** wersja BIZNES i MAX)
  • Możliwość przeniesienia programu na przenośne urządzenia USB
  • Pomoc dla użytkowników dostępna w trybie online

Podstawowa wersja programu, czyli Asystent Kancelaria Prawnicza PRO, składa się z modułów:

  • FUNKCJE PODSTAWOWE, czyli:
    • Zarządzanie etatami, użytkownikami programu, symbolami dokumentów
    • Obsługa grup, załączników
    • Ustawienia przypomnień
    • Oznaczanie rekordów kolorem
    • Budowanie bazy wiedzy
    • Tworzenie kopii zapasowych dokumentacji
    • Wysyłanie wiadomości do użytkowników programu
    • Szyfrowanie plików konfiguracyjnych
    • Generowanie prostych statystyk
    • Praca z urządzeniami przenośnymi USB
    • Możliwość edycji dowolnych wydruków
    • Wprowadzanie dokładnych informacji o kancelarii
  • SKRZYNKA POCZTOWA, czyli:
    • Obsługa dowolnej ilości kont pocztowych
    • Podgląd danych kontaktowych z poziomu wiadomości
    • Obsługa ticketów
  • DANE KONTAKTOWE, czyli:
    • Obsługa danych dowolnej ilości klientów kancelarii
    • Grupowanie danych kontaktowych
    • Przypisywanie pracowników do konkretnych firm
  • ZARZĄDZANIE ZLECENIAMI
  • ZARZĄDZANIE SPRAWAMI
  • ZARZĄDZANIE ZAPLANOWANYMI ZADANIAMI, czyli
    • Ustalanie wykonawców
    • Wyznaczanie etapów realizacji zadania
    • Kontrola nad finansami
    • Dodawanie załączników
  • KSIĄŻKA KORESPONDENCJI
  • HISTORIA KONTAKTÓW

Asystent Kancelaria Prawnicza PRO oferuje również możliwość generowania raportów i statystyk dotyczących każdego z wyżej wymienionych modułów.

Program Asystent Kancelaria Prawnicza występuje również w wersjach:

  • BIZNES
  • MAX

Takie rozwiązanie pozwala na idealny dobór wersji programu, której opcje najlepiej spełnia wymagania Twojej firmy.

Asystent Kancelaria Prawnicza MAX oraz Asystent Kancelaria Prawnicza BIZNES wyposażone są we wszystkie narzędzia innych programów z serii Asystent oraz wszystkie dostępne w Asystent Kancelaria Prawnicza PRO. Ponadto:

Asystent Kancelaria Prawnicza BIZNES został uzupełniony o szereg dodatkowych funkcji, jak np.:

  • Obsługa baz zdalnych i możliwość pracy przez Internet
  • Zarządzanie oddziałami firmy
  • Korzystanie z powiadomień drogą SMS
  • Możliwość pracy na wspólnej skrzynce pocztowej
  • Odtwarzanie kopii zapasowych w innych silnikach bazodanowych
  • Wysyłanie masowych wiadomości SMS
  • Prowadzenie rejestru umów
  • Zarządzanie fakturami, rachunkami, paragonami etc. (generowanie, wprowadzanie korekt, katalogowanie etc.)
  • Generowanie wezwań do zapłaty
  • Obsługa drukarek fiskalnych
  • Generowanie faktur w języku niemieckim i angielskim
  • Zarządzanie dokumentami kasowymi

Asystent Kancelaria Prawnicza MAX natomiast, umożliwia:

  • Przekazywanie danych osobowych wg wytycznych Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych
  • Wydruk informacji o oddziale na dokumentach
  • Prowadzenie rejestru faktur
  • Wysyłanie korespondencji w imieniu zleceniodawcy
  • Dekretację korespondencji na oddziały oraz na pracowników
  • Generowanie statystyk (dla klientów i użytkowników)
  • Importowanie produktów bezpośrednio do faktury
  • Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentów

Wersja MAX wzbogacona została również o moduł Rejestru opinii i ekspertyz prawnych.

Asystent Kancelaria Prawnicza to idealne rozwiązanie technologiczne, które, pomimo tego, że jest proste w obsłudze, oferuje wszystkie niezbędne narzędzia, które ułatwią pracę każdej kancelarii prawniczej, czy to adwokackiej, czy radców prawnych.

Jeśli chcesz podnieść wydajność swojej pracy poprzez min. łatwy i szybki wgląd w dokumentację, statystyki, raporty, dowolnie generowane zestawienia, prowadzenie seryjnej korespondencji etc., Asystent Kancelaria Prawnicza to produkt właśnie dla Ciebie!

Bezpłatna dostawa i ubezpieczenie przesyłki

Bezpłatna dostawa i ubezpieczenie przesyłki

Kupujesz bezpiecznie w sprawdzonym sklepie

Kupujesz bezpiecznie w sprawdzonym sklepie

Możliwość otrzymania Karty Stałego Klienta

Możliwość otrzymania Karty Stałego Klienta

Możliwość odzyskania klucza licencyjnego

Możliwość odzyskania klucza licencyjnego

Wersja elektroniczna

Wersja elektroniczna
Mimo dołożenia wszelkich możliwych starań nie możemy zagwarantować, że publikowane opisy nie zawierają uchybień lub błędów. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o kontakt z handlowcem.
Niniejszy opis podlega ochronie w myśl Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabrania się kopiowania, rozpowszechniania, publikowania bez zgody właściciela.
  • Ponad 20 lat na rynku

  • tylko legalneoprogramowanie

  • szybkie dostawy

  • możliwość negocjacji cen

  • Bezpieczne zakupy

  • Profesjonalnedoradztwo

  • Przejrzyste zakupy

Na blogu

Zamówienie z dofinansowaniem w Arante – to nie problem !

Zamówienie z dofinansowaniem w Arante – to nie problem !

26-06-2019
Jeżeli ubiegasz się o dofinansowanie produktu, to z pewnością będziesz potrzebował fakturę proforma, aby przedstawić ją w odpowiedniej instytucji. W naszym sklepie to żaden problem i w bardzo szybki sposób można taką fakturę pozyskać.

więcej

8 rozwijających gier dla Twojego Dziecka na wakacje

8 rozwijających gier dla Twojego Dziecka na wakacje

12-06-2019
Już niebawem rozpoczynają się wakacje, a więc czas, w którym dzieci mają więcej czasu na zabawę.Przedstawiamy Wam ciekawe produkty uatrakcyjniające spędzanie wolnego czasu, zarówno w domu jak i podróży, czy na wakacjach.

więcej

DYREKTORZY, ZBLIŻA SIĘ OSTATNI DZWONEK

DYREKTORZY, ZBLIŻA SIĘ OSTATNI DZWONEK

31-05-2019
Aby zaciekawić i zachęcić uczniów do nauki, potrzebne są pomoce naukowe. Zakup wyposażenia pracowni przyrodniczej można sfinansować, korzystając z dofinansowania MEN. Jak skutecznie starać się o środki i gdzie zakupić pomoce dydaktyczne?

więcej