Zakupy bez konieczności rejestrowania się!
Bezpłatna dostawa: Paczkomaty InPost - od 100 zł | Kurier 48 - od 300 zł | UPS - od 700 zł Facebook

Asysten Firma 2019 - licencja elektroniczna

  • Producent: METEORYT SOFTWARE
  • Czas realizacji: Wysyłka w 24 godziny
  • 197,00 zł

    176,00 zł z VAT

    OSZCZĘDZASZ 21,00 zł !

  • Cena produktu z transportem od:
    176,00 zł z VAT – Wersja elektroniczna (transport gratis)
  • Warunki i koszty dostawy
    Cena z transportem:
    176,00 zł Wersje elektroniczne wysyłane są w formie klucza elektronicznego poprzez e-mail.
    Nie istnieje możliwość zakupu tego produktu za pobraniem (płatność przy odbiorze).
  • Dodaj recenzję:

Oprogramowanie Asystent Firma to pakiet narzędzi dedykowany dla osób prowadzących lub zaczynających prowadzić działalność gospodarczą, jak również dla firm nie mających potrzeby pracy sieciowej. Program posiada wbudowany funkcjonalny CRM dający możliwość łatwego zarządzania danymi kontaktowymi i relacjami z poszczególnymi klientami. Dostępne w zestawie są również moduł magazyn, sprzedaż, zamówienia itp. Oprogramowanie ma możliwości weryfikowania numerów NIP, REGON, PESEL adresy e-mail, oraz kody pocztowe. Daje możliwość tworzenia grup drzewiastych oraz możliwość przypisania danego klienta do wielu grup jednocześnie. Do dodatkowych możliwości programu należą: szyfrowanie danych dzięki czemu są bezpieczne, szybkie wyszukiwanie, rozbudowane dane kontaktowe, możliwość prowadzenia wielu baz danych jednocześnie.

Asystent Firma to narzędzie służące do prowadzenia małej i średniej firmy, Najważniejsze możliwości jakie posiada program to:

  • rozbudowany CRM dający możliwość łatwego zarządzania relacjami z klientem i danymi kontaktowymi.
  • klient poczty internetowej, którego najważniejszą cecha jest możliwość pracy na wspólnym koncie pocztowym wielu użytkowników jednocześnie.
  • moduł sprzedaży umożliwia wystawianie faktur, paragonów, rachunków, generowanie raportów kasowych, raportów ze sprzedaży,
  • elektroniczna książką korespondencji pozwala na gromadzenia, kontrolę i błyskawicznie wyszukiwanie korespondencji,
  • możliwość wysyłania grupowych maili do sowich klientów, dostawców, np. informując i określonej promocji,
  • wbudowane narzędzie do tworzenia różnorodnych raportów i statystyk,
  • pełna integracja z syntezatorem mowy IVONA, dzięki temu rozwiązaniu Asystent Firma daje możliwość komunikowania się, informując słownie o nowych zadaniach, zamówieniach, czy wiadomościach mail,

Wszystkie programy z serii Asystent, w tym także Asystent Firma posiadają szereg wspólnych niezwykle użytecznych funkcji::

  • Funkcje związane z bazami danych:
    • Możliwość budowania oraz pracy na wielu bazach danych,
    • Zapisywanie kopii zapasowych baz danych,
    • Tworzenie listy ulubionych zapytań do baz danych oraz zapisywanie ich w różnych formatach,
    • Zaawansowane, ale szybkie i łatwe przeszukiwanie danych z baz,
    • Szeroka gama opcji sortowania danych,
    • Możliwość importowania oraz eksportowania danych do/z innych formatów (np. XML, CSV etc.),
    • Wykonywanie zapytań bezpośrednio do baz danych.
  • Zarządzanie użytkownikami - nadawanie uprawnień na poszczególne moduły programu oraz uprawnień globalnych,
  • Zarządzanie oddziałami firmy, ograniczanie widoku danych dla poszczególnych użytkowników do pojedynczego oddziału,
  • Obsługa przypomnień jednorazowych i cyklicznych,
  • Redagowania bazy wiedzy. Dzięki temu narzędziu można stworzyć wspólny dla wszystkich słownik odpowiedzi,
  • System mailingowy obsługujący dwie formy wysyłania wiadomości:
    • Masowa wysyłka e-maili poprzez pocztę e-mail;
    • Masowa wysyłka poprzez wiadomości SMS;
  • Pokaż na mapie - opcja pozwalająca na błyskawiczne wskazanie dowolnego adresu na mapach Google,
  • Kontrola NIP/REGON - pozwalające na szybkie sprawdzenie informacji na temat numeru NIP lub REGON (poprawność danych, dane firmy zgłoszonej pod danym numerem itp. Moduł wykorzystuje stronę Głównego Urzędu Statystycznego),
  • Możliwość wprowadzania zmian do interfejsu programu, w zależności od upodobań użytkownika, takich jak:
    • Zmiany skórek,
    • Włączanie i wyłączanie wybranych modułów,
    • Włączanie i wyłączanie dowolnych pól w formularzach, lub pól na liście rekordów,
    • Zmiana kolejności wyświetlanych kolumn,
    • Ustawianie i obsługa skrótów klawiszowych
  • Definiowanie symboli automatycznych / symboli dokumentów / numeracji dokumentów; możliwość uzupełniania numerów o wiodące zera według zadanego formatu,
  • Logi systemowe zapisujące działania poszczególnych użytkowników,
  • Rozbudowane możliwości wydruków, w szczególności:
    • Generowanie i drukowanie kodów kreskowych,
    • Wydruki na kopertach i etykietach / obsługa drukarek etykiet,
    • Możliwość zapisania wydruków w plikach PDF,
    • Możliwość wysłania wydruków poprzez wbudowanego klienta poczty e-mail,
  • Ochrona plików konfiguracyjnych poprzez ich zaszyfrowanie,
  • Obsługa syntezatorów mowy,
  • Kalendarz
  • Wielokrotne uruchomienie programu, optymalizacja pracy programu przy pracy terminalowej
  • kompatybilność z pozostałymi programami Asystent

 

  • Opcje związane z danymi kontaktowymi:
    • Nielimitowana ilość kontrahentów i osób,
    • Dowolne grupowanie danych kontaktowych,
    • Raport zmian,
    • Tworzenie kategorii,
    • Pobieranie danych o firmie z bazy CIDG/GUS,
    • Przypisywania pracowników do wprowadzonych firm (wersja BIZNES),
    • Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentów (wersja MAX)
    • Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych (wersja MAX)

    Asystent Sklep internetowy oferuje wiele innych (poza dostępnymi we wszystkich programach z serii Asystent) możliwości, w zależności od wybranej wersji jak np.: Wersja zostały podzielone na PRO (najniższa), BIZNES oraz MAX (największa), każda kolejna wersja zawiera wszystkie opcje poprzedniej.

    • Podstawowe możliwości oprogramowania:
      • Zarządzanie użytkownikami
      • System masowych SMS-ów
      • Rozbudowane informacje o firmie
      • Statystyki
      • Import bezpośrednio do wybranej kategorii
      • Stałe komentarze na dokumentach
      • Edycja wydruków
      • Zarządzanie etatami
      • Brak limitów na ilość baz danych
      • Raport zmian
      • Powiadomienia SMS
      • Szyfrowanie plików konfiguracyjnych
      • Wysyłanie wiadomości do użytkowników
      • Tworzenie/Odtwarzanie kopii bezpieczeństwa
      • Baza wiedzy
      • Oznaczanie rekordów kolorem
      • Obsługa załączników
      • Logi systemowe
      • Przypomnienia
      • Zarządzanie symbolami dokumentów (numeracja ciągła, miesięczna, roczna)
      • Obsługa grup/kategorii
      • Możliwość integracji z Asystent Chmura (wspólna baza danych) (wersja BIZNES),
      • Przeszukiwanie raportów zmian (wersja BIZNES),
      • Nadawanie wyjątków (uprawnień) dla użytkowników (wersja BIZNES),
      • Obsługa baz zdalnych (MySQL, MariaDB, PostgreSQL, MSSQL od wersji 2008 w górę, Firebird), możliwość pracy przez internet (wersja BIZNES),
      • Oddziały firm (wersja BIZNES),
      • System mailingowy (wersja BIZNES),
      • Odtwarzania kopii bezpieczeństwa w innych silnikach bazodanowych (wersja BIZNES),
      • Ukrywanie statystyk, cen zakupu (dla modułów sprzedażowych) (wersja MAX)
      • Ograniczenie widoku użytkownika do zadanej liczby rekordów (wersja MAX)
      • Przenoszenie uprawnień na innych użytkowników (wersja MAX)
    • Obsługa skrzynki pocztowej:
      • Nielimitowane konta pocztowe,
      • Podgląd /danych kontaktowych/faktur/produktów/ z poziomu wiadomości,
      • Raport zmian,
      • Praca sieciowa na wspólnej skrzynce pocztowej (wersja BIZNES),
    • Opcje związane z danymi kontaktowymi:
      • Nielimitowana ilość kontrahentów i osób,
      • Dowolne grupowanie danych kontaktowych,
      • Raport zmian,
      • Tworzenie kategorii,
      • Pobieranie danych o firmie z bazy CIDG/GUS,
      • Przypisywania pracowników do wprowadzonych firm (wersja BIZNES),
      • Tworzenie oddziałów w ramach kontrahentów (wersja MAX)
      • Możliwość przekazania danych osobowych wg. wytycznych GIODO Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych (wersja MAX)
    • Zaplanowane zadania:
      • Tworzenie kategorii,
      • Raport zmian,
      • Przydzielenie do wykonawców do zadania,
      • Podział zadań na pod zadania (etapy realizacji),
      • Dodawanie przypomnień,
      • Załączniki,
      • Finanse.
    • Książka Korespondencji
      • Raport zmian,
      • Tworzenie kategorii,
      • Tworzenia odrębnej numeracji dla oddziałów,
      • Dekretacja korespondencji (wersja BIZNES),
      • Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW + Asystent CMS (wersja BIZNES),
      • Rejestru faktur (wersja MAX),
      • Wysyłanie korespondencji w imieniu zleceniodawcy (wersja MAX),
      • Statystyki dla klientów i użytkowników (wersja MAX),
      • Dekretacja korespondencji na oddziały oraz na pracowników (z Akt osobowych) (wersja MAX),
    • Magazyn:
      • Prowadzenie 3 magazynu,
      • Kontrola daty ważności produktu,
      • Tworzenie indeksu magazynowego oraz dokumentów magazynowych na postawie już istniejących,
      • Raport zmian,
      • Galerie/Zdjęcia (wersja BIZNES),
      • Prowadzenie dowolnie wielu magazynów (wersja BIZNES),
      • Dodania zdjęć do produktów (wersja BIZNES),
      • Generowanie i obsługa kodów kresowych (wersja BIZNES),
      • Dodawanie komentarzy, uwag, serii, oraz daty ważności do produktu (wersja BIZNES),
      • Obsługa cen A,B,C (wersja BIZNES),
      • Możliwość rozbudowy programu o dostęp online klientów przez stronę WWW + Asystent CMS (wersja BIZNES),
      • Dostawcy (wersja MAX),
      • Zamykanie miesiąca, roku (blokada dokumentów) (wersja MAX),
      • Eksport produktów do drukarki Erida EuroPOS (wersja MAX),
      • Statystyki (wersja MAX),
      • Komentarze do dokumentów magazynowych (wersja MAX),
      • Obsługa oddziałów (wersja MAX),
      • Drukowanie dokumentów magazynowych bez cen (wersja MAX),
      • Inwentaryzacja produktów (wersja MAX),
    • Zapytania i oferty:
      • Raport zmian (wersja BIZNES),
      • Prognozowanie oferty (wersja BIZNES),
      • Załączniki (wersja BIZNES),
      • Komentarze na dokumentach (wersja BIZNES),
      • Oferta w języku angielskim (wersja BIZNES),
      • Oferty w cenach A,B,C (wersja BIZNES),
      • Obsługa oddziałów (wersja BIZNES),
      • Oferty w cenach wybranej dostawy (wersja BIZNES),
    • Sprzedaż i zakupy:
      • Obsługa czytników kreskowych działających na porcie USB,
      • Kontrola terminów płatności faktury/rachunku,
      • Wezwanie do zapłaty,
      • Edycja szablonów dokumentów w HTML
      • Wydruki do PDF + wysyłka e-mail
      • Seryjny wydruk dokumentów sprzedaży
      • Korekty dokumentów
      • Noty korygujące
      • Wydruk dokumentów z kodem kreskowym
      • Dowolna konfiguracja numeracji dokumentów sprzedaży
      • Sortowanie produktów na fakturze
      • Raport zmian
      • Obsługa drukarek fiskalnych POSNET (thermal, temo), NOVITUS (Vivo), ELZAB, INNOVA, FAREX TOPAZ
      • Załączniki
      • Wydruk pól dodatkowych
      • Dowód dostawy
      • Pola dodatkowe (wersja BIZNES),
      • Obsługa dat miesięcznych (wersja BIZNES),
      • Obsługa kolejkowania przy drukowaniu paragonów (wersja BIZNES),
      • Statystyki sprzedaży i obrotów (wersja BIZNES),
      • Wydruk faktury językowej: angielski, niemiecki (wersja BIZNES),
      • Faktury WNT (wersja BIZNES),
      • Faktury WDT (wersja BIZNES),
      • Zysk na fakturze (wersja BIZNES),
      • Sprzedaż w cenie A,B,C (wersja BIZNES),
      • Faktury walutowe (wersja MAX),
      • Importowanie produktów bezpośrednio do faktury (wersja MAX),
      • Wydruk oddziału na dokumentach (wersja MAX),
      • Obsługa oddziału (wersja MAX),
      • Sprzedaż w cenach z wybranej dostawy (wersja MAX),
      • Import paragonów z drukarki Erida EuroPOS (wersja MAX),
      • Zamykania miesiąca, roku (blokada dokumentów) (wersja MAX),
      • Wysyłanie masowe na e-mail faktur w formacie HTML (wersja MAX),
      • Fakturowanie/Rachunki cykliczne / abonamentowe (wersja MAX),
      • Wydruk pól dodatkowych (wersja MAX),
      • Przypisywanie produktów na fakturach zakupu do kategorii kosztów (wersja MAX),
    • Dokumenty kasowe:
      • Raporty Kasowe, druki KP i KW,
      • Raport zmian,
      • Tworzenie kategorii,
      • Załączniki (wersja BIZNES),
      • Pola dodatkowe (wersja BIZNES),
      • Obsługa oddziałów (wersja MAX),
    • Narzędzia sprzedaży:
      • Raport zmian,
      • Tworzenie kategorii,
    • Zamówienia:
      • Raport zmian,
      • Tworzenie kategorii,
      • Zamówienie w języku angielskim (wersja BIZNES),
      • Pola dodatkowe (wersja BIZNES),
      • Obsługa oddziałów (wersja MAX),
    • Historia kontaktów
      • Raport zmian,
      • Tworzenie kategorii,
    • Wyciągi bankowe
      • Tworzenie kategorii (wersja BIZNES),
      • Raport zmian (wersja BIZNES),
    • Projekty
      • Tworzenie kategorii
      • Raport zmian
      • Wypowiedzi do projektów (wersja BIZNES)
      • Możliwość rozbudowy programu o dodawanie historii kontaktów do projektów online, dostęp klientów przez stronę WWW + Asystent CMS (wersja BIZNES)
      • Galerie (wersja MAX)
      • Uprawnienia dostępu dla wybranych użytkowników (wersja MAX)
    • Raporty i statystyki * - dla poszczególnych modułów:
      • Raporty Kasowe (*wymagany moduł Dokumenty Kasowe),
      • Rejestr VAT (* wymagany modułu Faktur),
      • Sprzedaż i zakupy (* wymagany modułu Faktur),
      • Sprzedaż i zakupy (towary) (* wymagany modułu Faktur),
      • Zysk ze sprzedaży (* wymagany modułu Faktur),
      • Spis z natury (* wymagany modułu Faktur),
      • Raport zmian,
      • Rozliczenie finansów (wersja BIZNES),
      • Dokumenty Kasowe roczny (* wymagany moduł Dokumenty Kasowe) (wersja BIZNES),
      • Zestawienie nadanych przesyłek (* wymagany modułu Książki Korespondencji) (wersja MAX),
      • Rozliczenie prowizji dla pracowników (* wymagany modułu Faktur) (wersja MAX),
      • Raport sprzedaży dla partnerów (* wymagany modułu Faktur) (wersja MAX),
    • Sklep internetowy (*dodatkowa opłata przy rozbudowie Asystenta Faktury, Firma, Korporacja, Serwis i Reklamacje, Koncern)
      • Raport zmian,
      • Tworzenie kategorii,
      • Konfigurowanie form dostawy (wersja BIZNES),
      • Generowanie kodów promocyjnych (wersja BIZNES),
      • Opcje produktowe (wersja BIZNES),
      • Zarządzanie treścią strony CMS (wersja BIZNES),
      • Galerie zdjęć do produktów (wersja BIZNES),
      • Generowanie cenników (wersja BIZNES),
      • Automatyczne wysyłanie faktury proforma do klienta (wersja BIZNES),
      • Podgląd faktur przez klienta z poziomu panelu zarządzania (wersja BIZNES),
      • Newsletter (wersja BIZNES),
      • Tworzenie kategorii (wersja BIZNES),
      • Obsługa płatności: PayByNet, PayU (Platności.pl), Dotpay, Przelewy24.pl (wersja BIZNES),
      • Tworzenie zamówienia na podstawie już istniejącego (wersja BIZNES),
      • Tworzenia produktów złożonych, różne ceny, warianty "podproduktów" (wersja MAX),
      • Możliwość tworzenia wielu sklepów na jednej bazie danych (wersja MAX),
      • Dodanie opisu do kategorii głównych (wersja MAX),
    • Kampanie
      • Tworzenie kategorii (wersja MAX),
      • Raport zmian (wersja MAX),
      • Wypowiedzi do kampanii (wersja MAX),
    • Zlecenia produkcyjne
      • Tworzenie kategorii (wersja MAX),
      • Drukowanie składu produktu (wersja MAX),
      • Drukowanie raportu produkcyjnego do zlecenia (wersja MAX),
      • Drukowanie raportu zapotrzebowania na produkcję (wersja MAX),
      • Drukowanie zlecenia produkcyjnego (wersja MAX),
      • Raport zmian (wersja MAX),
      • Drukowanie pól dodatkowych (wersja MAX),
      • Automatyczne tworzenie produktów przy wystawieniu faktury (wersja MAX),
    • Akta osobowe
      • Raport zmian,
      • Szkolenia pracowników,
      • Badania,
      • Ubezpieczenia,
      • Urlopy,
      • Zdjęcia (wersja BIZNES)
    • Serwis i reklamacje:
      • Tworzenie kategorii,
      • Raport zmian,
      • Automatyczne powiadamianie klienta o nadaniu Nr RMA,
      • Możliwość rozbudowy programu o rejestrowanie zgłoszeń serwisowych online, dostęp klientów przez stronę WWW + Asystent CMS (wersja BIZNES),
      • Wydruk oddziału na dokumentach (wersja MAX),

      Program Asystent Sklep internetowy w wersji PRO i BIZNES posiada program pomocy technicznej świadczony za pomocą e-maila, telefonu, ticketów. Natomiast Wersja MAX posiada dodatkowo możliwość połączenia się pulpitem zdalnym (30 minut) z ekspertem.

      Wersja PRO pozwala tylko na pracę lokalną a liczba komputerów, na których program jest zainstalowany jest równa liczbie wykupionych licencji. W wersjach BIZNES i MAX program można instalować na dowolnej liczbie komputerów a pojedyncza licencja odpowiada jednemu aktywnemu połączeniu z bazą danych. Wszystkie programy z serii Asystent są ze sobą kompatybilne co daje możliwość łączenia ich ze sobą. Uwaga! wszystkie dane wprowadzone do wersji TESTOWEJ (TRIAL) programu pozostają niezmienione i przechodzą do wersji ZAREJESTROWANEJ (ZAKUPIONEJ) programu.

 

Mimo dołożenia wszelkich możliwych starań nie możemy zagwarantować, że publikowane opisy nie zawierają uchybień lub błędów. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o kontakt z handlowcem.
Niniejszy opis podlega ochronie w myśl Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabrania się kopiowania, rozpowszechniania, publikowania bez zgody właściciela.
  • Ponad 20 lat na rynku

  • tylko legalneoprogramowanie

  • szybkie dostawy

  • możliwość negocjacji cen

  • Bezpieczne zakupy

  • Profesjonalnedoradztwo

  • Przejrzyste zakupy

Na blogu

8 rozwijających gier dla Twojego Dziecka na wakacje

8 rozwijających gier dla Twojego Dziecka na wakacje

12-06-2019
Już niebawem rozpoczynają się wakacje, a więc czas, w którym dzieci mają więcej czasu na zabawę.Przedstawiamy Wam ciekawe produkty uatrakcyjniające spędzanie wolnego czasu, zarówno w domu jak i podróży, czy na wakacjach.

więcej

DYREKTORZY, ZBLIŻA SIĘ OSTATNI DZWONEK

DYREKTORZY, ZBLIŻA SIĘ OSTATNI DZWONEK

31-05-2019
Aby zaciekawić i zachęcić uczniów do nauki, potrzebne są pomoce naukowe. Zakup wyposażenia pracowni przyrodniczej można sfinansować, korzystając z dofinansowania MEN. Jak skutecznie starać się o środki i gdzie zakupić pomoce dydaktyczne?

więcej

ŚMIAŁO DO SZKOŁY – CZY WARTO KUPIĆ ?

ŚMIAŁO DO SZKOŁY – CZY WARTO KUPIĆ ?

28-05-2019
Program multimedialny „Śmiało do szkoły” Nowa Era i Edusensus jest wspaniałą pomocą do nauki czytania i pisania. Jak doskonale zdajemy sobie sprawę, w dobie multimediów jako terapeuci, nauczyciele, nie możemy pozostać jedynie na papierowych wydaniach pomocy dla dzieci. Dlaczego?...

więcej