Zakupy bez konieczności rejestrowania się!
Bezpłatny transport dla zakupów:

  • Dla Paczkomatów InPost - powyżej 100 zł
  • Dla przesyłki Poczta Polska Kurier 48 - powyżej 300 zł
  • Dla przesyłki Kurierskiej UPS - powyżej 700 zł
MASZ PYTANIA?
0 801 011 149

Pomoc

Zakupy internetowe to wielka oszczędność czasu - zakupów można dokonywać przez 24 godziny na dobę, nie wychodząc z domu. Wielką zaletą jest również przejrzysta oferta - spokojnie można zapoznać się z wyczerpującym opisem produktu, porównać produkty by wybrać ten który odpowiada nam najbardziej.  

Warunki sprzedaży

 Aby zamówienie mogło zostać zrealizowane wymagane jest podanie adresu dostawy zamówionych produktów. Operator sklepu ma prawo nie zrealizować zamówień, budzących wątpliwości lub nieprawidłowo wypełnionych (np. niewłaściwy adres e-mail lub niewłaściwy numer telefonu, pod którym nie można potwierdzić zamówienia). Zamówienia składane w sklepie internetowym arante.pl na chwilę obecną realizowane są wyłącznie na terenie Polski. 

Jak robić zakupy?

Towary znajdujące się w naszym sklepie zostały podzielone na kategorie i podkategorie. Grupy towarowe są wyświetlone na stronie głównej sklepu. Dodatkowo w kategoriach Promocje i Nowości znajdują się informacje na temat wszystkich aktualnych nowości i ofert promocyjnych dostępnych w naszym sklepie. Klikając na odpowiednią kategorię towarów na głównej stronie naszego sklepu można rozpoczynać zakupy.

Po kliknięciu na zdjęcie lub nazwę programu, uzyskamy bardziej szczegółowy opis oraz dokładniejsze zdjęcie towaru.

Każdorazowe kliknięcie na przycisk "Dodaj do koszyka" powoduje dodanie towaru do koszyka. W przypadku, gdy towar posiada opcje (różne licencje lub wersje), należy najpierw wybrać odpowiednią opcję, a następnie dodać towar do koszyka.
Jeśli posiadają Państwo informacje na temat modelu towaru, symbolu lub kodu producenta można skorzystać z wyszukiwarki towarów. Przeglądarka oferty sklepu w momencie wyboru produktu tworzy poniżej wybranego towaru listę towarów o podobnym przedziale cenowym lub podobnych parametrach, ale na przykład innego producenta.

Jeżeli zakupy zostały zakończone i w koszyku znajdują się już wszystkie wybrane przez Państwa produkty konieczna jest akceptacja zamówienia. Przed dokonaniem zamówienia można jeszcze zweryfikować stan koszyka zmieniając po prostu liczbę zamawianych towarów, a następnie klikniąć przejdź do potwierdzenia. Kolejne okno przedstawia wprowadzone przez użytkownika dane. Jeżeli dane są poprawne należy nacisnąć przycisk "Potwierdź".
Wybierając opcję Koszyk zamawiający zostanie poproszony o zalogowanie się, natomiast, jeżeli klient nie dokonywał zakupów w naszym sklepie zostanie poproszony o wypełnienie formularza rejestracyjnego.

Rabaty dla stałych klientów

Prowadzimy zindywidualizowaną politykę cenową. Stali klienci mogą liczyć na rabaty, upominki i nagrody. Zdecydowanie warto u nas robić zakupy !

Faktura VAT/paragon

Faktury VAT wystawiamy w przypadku podania pełnych danych i numeru NIP. Zalecamy podanie numeru NIP także przez osoby fizyczne.

W przypadku niepodania numeru NIP dowodem zakupu jest załączony paragon kasy fiskalnej.

Warunki i koszty dostawy

Zamówione produkty dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej (Masterlink lub UPS). Koszty transportu zostały przez nas zryczałtowane i automatycznie doliczane do wartości zamówienia i wynoszą:
  • Paczkomat InPost: 9,50 zł (bezpłatnie od 100 zł)
  • Poczta Polska: 12 zł (bezpłatnie od 300 zł);
  • Poczta Polska priorytet: 14 zł (bezpłatnie od 400 zł);
  • Firma kurierska: 20 zł (bezpłatnie od 700 zł);
  • Firma kurierska za pobraniem*: 25 zł;
Czas dostarczenia przesyłki przez kurierów wynosi 24 godziny w dni robocze (w przypadku wysyłki w piątek, klient otrzymuje w poniedziałek), natomiast w przypadku Poczty Polskiej - wynosi od 2 do 4 dni.

* W przypadku płatności gotówką przy odbiorze, dostarczane są wyłącznie zamówienia o wartości nie większej niż 1000 zł brutto (przy większej kwocie warunki ustalane są indywidualnie).

Bezpłatna dostawa


Wymienione koszty transportu są automatycznie uwzględniane w systemie zamówień sklepu internetowego.

Czas realizacji zamówienia

Czas realizacji zamówienia (okres pomiędzy przyjęciem zamówienia a wysyłką towaru) wynosi od 1 do 10 dni roboczych. Za dzień roboczy uznaje się każdy dzień z wyjątkiem sobót, niedziel i wszystkich świąt. Zdecydowana większość zamówień realizowana jest w terminie do 3 dni roboczych.

W przypadku otrzymania zamówienia na towar o ograniczonej dostępności lub spodziewanej dostawie, czas dostarczenia go klientowi jest wtedy indywidualnie uzgadniany listami elektronicznymi lub telefonicznie.

W przypadku niemożliwości dotrzymania terminu 10 dni kontaktujemy się z klientem informując go o spodziewanym terminie realizacji zamówienia -w takim przypadku klient ma prawo odstąpić od zakupu.

Status zamówienia

Po zalogowaniu na swoje konto klient ma możliwość przeglądnięcia aktualnego statusu zamówionego towaru.

Zmiany w złożonych już zamówieniach

W przypadku błędu w zamówieniu (zmiany towaru, błędu w nazwie firmy lub adresie, niewłaściwej formie płatności etc.) należy niezwłocznie skontaktować się z obsługą sklepu w celu dokonania modyfikacji.

Jak bezpiecznie zapłacić za zakupy?

Płatność za zamówiony towar odbywa się poprzez przelew bankowy na podane w wiadomości potwierdzającej zamówienie konto bankowe. System obsługuje także płatności elektroniczne z następujących banków:
  • Bank BPH
  • Bank Ochrony Środowiska
  • Bank PEKAO S.A.
  • Bank PKO BP
  • BZ WBK - Przelew24
  • Citibank handlowy
  • ING Bank Śląski
  • Invest Bank
  • Kredyt Bank
  • Credit Agricole
  • mBank - mTransfer
  • MultiBank - MultiTransfer
  • Płacę z Inteligo
Istnieje możliwość płatności przy pomocy karty kredytowej. Wszelkie płatności elektroniczne odbywają się w sposób bezpieczny za pośrednictwem właściwego banku lub operatora karty kredytowej. Nie dysponujemy informacją o numerze kart kredytowych

Zwrot towaru

Klient ma możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty jego otrzymania. Jednocześnie informujemy, że w celu dokonania zwrotu niezbędne jest wcześniejsze potwierdzenie tego faktu. Towar należy zwrócić w stanie niezmienionym (w zapieczętowanym opakowaniu) i kompletnym (wraz z gwarancją, dokumentacją i akcesoriami dodatkowymi). Zwracany towar nie może nosić śladów używania, kopiowania ani nie może być w żaden sposób zniszczony. Koszty wysyłki zwrotnej pokrywa Klient.

Gwarancja

Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi na karcie gwarancyjnej. W przypadku, kiedy z towarem dostarczona jest oryginalna karta gwarancyjna producenta naprawy gwarancyjne dokonuje sieć autoryzowanych serwisów, których adresy są podawane na karcie gwarancyjnej. Wadliwy towar należy zapakować w oryginalne opakowanie wraz ze wszelkimi dodatkami, które klient otrzymał przy dostawie (okablowanie, sterowniki, instrukcje itp.).

Newsletter

Aby oszczędzić czas naszych klientów - proponujemy zaprenumerowanie naszej gazetki dostarczanej w formie elektronicznej na podany adres e-mail. Znajdą w niej państwo nowości, ciekawe oferty, promocje. Gazetka dostarczana jest przeciętnie raz w miesiącu (nie ma obawy, że zostaną Państwo zasypani pocztą od nas). W każdej chwili można zrezygnować z otrzymywania gazetki.

Aby zapisać się/zrezygnować z newslettera należy podać adres e-mail w formularzu Newsletter na stronach sklepu.

Recenzje towarów

Aby ułatwić wybór towaru w sklepie wdrożono opcję recenzowania zakupionego towaru. Recenzje dotyczące wybranego towaru znajdują się pod opisem produktu. Zachęcamy naszych klientów do wpisywania opinii o towarze. Recenzje można dodawać po zalogowaniu się do sklepu.

Ochrona prywatności

Dokładamy wielu starań w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych. Zapraszamy do zapoznania się z naszą Polityką Prywatności .

Wersje elektroniczne produktów

Niektóre programy dostępne są w wersji pudełkowej i/lub elektronicznej - czyli wyłącznie w postaci pliku. Jeśli program występuje w wersji elektronicznej zaznaczone jest to w nazwie produktu. Kupując taki program wybierając formę dostawy należy wybrać opcję "Wersja elektroniczna" - nie zostanie doliczona opłata za transport.

W przypadku wyboru opcji "Wersja elektroniczna" dla produktu który występuje wyłącznie w wersji pudełkowej zamówienie zostanie zrealizowane z uwzględnieniem doliczenia kosztów transportu.

Kupony rabatowe

Część produktów w Sklepie sprzedawana jest w promocji wraz z kuponem promocyjnym. Informacja o wartości kuponu przedstawiona jest zawsze w opisie produktu.

Kupując produkt objęty tego typu promocją, klient ma prawo do obniżenia ceny przy zakupie kolejnego produktu.

Kupon promocyjny ma formę kodu literowo-cyfrowego. Aby wykorzystać upust, należy wpisać posiadany kod w odpowiednie pole w koszyku podczas składania zamówienia. Łączna wartość zamówienia zostanie obniżona zgodnie z wartością kodu.

Zasady dotyczące kuponów rabatowych:
  • Kupon musi być wykorzystany w całości (nie można dzielić jego wartości na kilka zamówień)
  • Istnieje możliwość wykorzystania kilku kuponów w ramach pojedynczego zamówienia (łączna wartość rabatu jest wówczas sumą nominałów kuponów promocyjnych)
  • Kupon może być wykorzystany przez dowolnego klienta (nie jest przypisany do osoby/firmy która dokonała zakupu promocyjnego)
  • Ważność kuponu wynosi 60 dni od dnia dokonania zakupu promocyjnego.
  • UWAGA: Aby upust mógł być uwzględniony, jako formę płatności należy wybrać "przelew" lub "pobranie" (w przypadku płatności on-line w zamówieniu automatycznie uwzględniona zostanie pełna wartość bez upustu)